Stort Tillykke - Bare det var mig :) |
det er super motiverne at det lykkes for dig , jeg må også ligge min plan og tro på den og det ekstrem godt gået super tillykke med det , det må give masser af energi når det lykkes
Stort Tillykke - Bare det var mig :) |
Watches inspired by fighter jets
det er super motiverne at det lykkes for dig , jeg må også ligge min plan og tro på den og det ekstrem godt gået super tillykke med det , det må give masser af energi når det lykkes |
Tillykke! Det er meget motiverende for os andre |
Må jeg have lov at sige stort tillykke. og du er jo for sindsyg. :) (ment på den god måde) Hvor gad jeg godt at jeg havde samme drive som dig, og kunne tage mig sammen til at stable så mange sider på benene så jeg en dag kunne leve af det, har en god viden om hvordan det skal gøres, så det er ikke problemet, men motivationen som mangler desværre? Har lige et spørgsmål. du skriver
Har du kodet et backend system så du kan styre alle dine sider fra et sted? De fleste bruger jo Wordpress til adsense/Affiliate sider, hvilket må tage en volsom tid at administrare. |
Det kan du også gøre med Wordpress, se her : styr på det |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Virkelig godt gået. |
Godt gået! Stort tillykke! |
Det er virkelig flot gjort. En sådan indtægt kan jo gøre selv de mest hårdtarbejdende danskere misundelige... Respekt
|
Super godt gået! Forsat god dag. |