Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Wordpress + flere ting, for kun 500,-

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har efterhånden ved at få godt styr på Wordpress, og derfor har jeg lavet et lille tilbud, som du kan benytte dig af. Da jeg ikke er over 18 år, skal jeg ikke betale skat, og penge er generelt mere værd for et ung menneske, end for en over 18 år. Og lige netop derfor kan jeg gøre det ekstra billigt :-).
Desuden har jeg brug for referencer, og det er også en af grundene til den billige pris. 

Dette får du for 500,-:

- Opsætning af Wordpress på dit domæne (hvis du ikke allerede har det).
- Installation af premium theme fra Elegantthemes.com (Andre steder, så betaler du det designet koster selv/giver mig pengene til at downloade det - Woothemes, Templatic, m.v).
- Installation af op til 5 plugins (jeg kommer med mine forslag til plugins, og så vælger du / du selv har nogle).
- Simpelt logo
- Basal SEO (samt vil jeg fortælle lidt om det basale til dig).
- Opsætning af tekst (op til 2000 ord, Ca - valgfrit hvad du vil bruge de 2000,- ord til).
- Vi vil gennemgå hver især, og du kan komme med ting, som du gerne vil have til at se bedre ud.
- Forklaring af det basale Wordpress - så du kan finde ud af at lave indlæg, widgets, m.v.

- En måneds mail support - du vil kunne stille spørgsmål, m.v.

Det er hvad du får for de 500,- og jeg synes selv det er rimelig billigt. Hvis der er flere ting du vil have mig til, tager jeg kun et lille ekstra beløb. Og hvis du heller ikke har et domæne, kan jeg også ordne det - mod betaling, selvfølgelig.

Referencer:
Jeg er først lige begyndt på at opsætte Wordpress for folk, så derfor har jeg ikke rigtig nogle referencer.
Dog kan du se mine egne Wordpress sider, www.pengetjen.dk, og www.synesgodtom.org - jeg laver selvfølgelig andre slags sider, så det ikke KUN er til blogs.

- Sammen skal vi nok få ordnet en pæn side, som vi begge to er tilfredse med :-).

Du er velkommen til at stille spørgsmål, eller skrive en privat besked.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 19:28

Casper Jensen:
Da jeg ikke er over 18 år, skal jeg (heldigvis) ikke betale skat

Det skal du nok passe på med :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33

Anders Skovsende:
Det skal du nok passe på med :)

Hvorfor skal jeg passe på med det? Hvis det er det ''heldigvis'', så har jeg vel lov til at udtrykke mine meninger :-).

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 19:36

Frikortet ligger jo på omkring 32.000. Det vil jo bare være ærgeligt hvis du fik et skattesmæk - mere derfor :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43

Anders Skovsende:
Frikortet ligger jo på omkring 32.000. Det vil jo bare være ærgeligt hvis du fik et skattesmæk - mere derfor :)

Jamen tak for påmindelsen! Dog er jeg stadig under 32.000 endnu :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

Casper Jensen:
- Opsætning af tekst (op til 2000 ord, Ca - valgfrit hvad du vil bruge de 2000,- ord til).

Hvordan skal dette forståes? At du også skriver teksterne? Ellers er mængden vel ligegyldig - i så fald er det jo bare copy paste...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Hvordan skal dette forståes? At du også skriver teksterne? Ellers er mængden vel ligegyldig - i så fald er det jo bare copy paste..

Jeg skriver også teksterne.
Om du vil have 2 blogindlæg, om du vil have en informationsside, eller andet - det er helt op til dig at bestemme hvad du vil bruge de 2000 unikke ord til - som jeg selvfølgelig selv skriver :-). 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Casper Jensen:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Hvordan skal dette forståes? At du også skriver teksterne? Ellers er mængden vel ligegyldig - i så fald er det jo bare copy paste..

Jeg skriver også teksterne.
Om du vil have 2 blogindlæg, om du vil have en informationsside, eller andet - det er helt op til dig at bestemme hvad du vil bruge de 2000 unikke ord til - som jeg selvfølgelig selv skriver :-). 

Det er knageme billigt...Tror nu vi har det på det rene, at du vil få nogle til at reagere på dit gode tilbud.
Du kan smide en PM, så hopper jeg på en, hvis du har mod på at være lidt kreativ samtidigt.....

Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:58

At du er under 18 giver dig bare et mindre fradrag:) du skal dog stadig betale skat af din indtægt, ellers er det jo sort arbejde :)

Online manager

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Mathias Duelund:
At du er under 18 giver dig bare et mindre fradrag:) du skal dog stadig betale skat af din indtægt, ellers er det jo sort arbejde :)

Ja, selvfølgelig - i know :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)