Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne have feedback på min side

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har en forholdsvis ny webshop hvor jeg sælger festtøj til børn, jeg har været i gang i et halvt år nu og er kommet over de første begynder problemer.

 

For at komme vidre vil jeg meget gerne have feedback på min side.

 

Gode råd, kritik og ros alt modtages og vil blive anvendt konstruktivt.

 

Håber at høre fra dig.

 

Link til siden er

 


 

Hilsen

 

Lene

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Står lige og er på vej ud af døren. Men det mest iøjenfaldende for mig er din forside, med grafikken hvori der blot står "webshop" "webshop"..... Hvorfor det?
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Tak for dit hurtige kig.

 

Jeg har købt en færdig webshop hos Danhost, jeg har sprugt om ikke de felter hvor der står WEBSHOP kan fjernes eller anvendes til noget andet, men det kan de ikke.

 

Gennerelt er jeg tilfreds med shoppen og den service jeg får hos Danhost, den har dog en anden udlempe også og det er at den kun kan laves på Dansk hos dem, og i fremtiden kan det jo være en dum begrænsning.

 

Derfor er jeg egentlig interesseret i at høre om gode alternativer, hvor prisen er overkommelig, men hvor jeg som hos Danhost har mulighed for support.

 

Det er vigtigt for mig at jeg ikke skal bøvle for meget med min shop selv, udover at lægge varer op, lave forside og  informationssider og den slags.

 

Hilsen

 

Lene

 

 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg syntes faktisk det er en rigtig pæn shop du har fået dig.

 

Det der umiddelbart irriterer mig mest, ud over de kommenterede knapper med webshopwebshopwebshop er dit flash billede i øverste venstre hjørne. Hele shoppen er ret harmonsik lige bortset fra det banner - det syntes jeg du skal ændre til at vise dit evt. logo eller lign på en hvid baggrund så det falder sammen med resten.

 

Derudover er det to småring: 1)produktgruppe 2 hedder uklædningstøj...der mangler vist et d. 2) Siden med info om jer er rodet, med forskellige skrifttyper, og links til alverdens ting og sager i en lang liste...det syntes jeg er synd.

 

Hvis du leder efter en anden shopløsning skal du være velkommen til at kontakte mig på 31 187 136 eller mail (rjm(snabela)mediafusion.dk), så kan vi tage en snak om hvad der kunne være af muligheder.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
 


Jeg har købt en færdig webshop hos Danhost, jeg har sprugt om ikke de felter hvor der står WEBSHOP kan fjernes eller anvendes til noget andet, men det kan de ikke.




De felter kan sagtens få noget andet indhold, det er nok det letteste at lave i hele verden, blot man har ftp adgang. Grunden til der står det der webshop webshop osv. er at du har fået en template fra f.eks. templatemonster.com som de tilsyneladende ikke har gidet ændre ret meget i. (du skriver at de skal kunne drive support på den, for mig virker det tilsyneladene som om de ikke gider lave support, da de ikke vil ændre noget som tager dem 2 min.




Hvis du har ftp adgang til shoppen, vil jeg gerne hjælpe dig med at få udskiftet det der webshop webshop.



Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Jeg er bange for at jeg ikke har adgang til det, jeg kan ikke rette i selve side opsætningen, kun i de felter hvor man kan tilføje billeder og tekst, samt der hvor man lægger varer op.

 

Derudover kan jeg naturligvis rette i selve stamdataen og jeg kan benytte alle funktioner som faktura, tilbud, nyhedsbrev m.m.

 

Jeg vil bede dem forsøge at fjerne det igen, jeg plejer som sagt at få en god service så det kan være at jeg ikke har forstået dem godt nok

 

Tak for feed back.

Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Tak for din feed back.

 

Hilsen

 

 

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der lige springer i øjnene på mig er at der står a. b. c. ud for dine varekategorier - er de til nogen nytte for forbrugerne? For de virker lidt rodet.

Ellers fin sys jeg. ;)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-05-2007 17:48:58
Forfatter: Assenholm
Det der lige springer i øjnene på mig er at der står a. b. c. ud for dine varekategorier - er de til nogen nytte for forbrugerne? For de virker lidt rodet.

Ellers fin sys jeg. ;)



Tror det hænger sammen med at systemet automatisk sætter kategorierne i alfabetisk orden, og derfor har hun valgt denne løsning, for selv at kunne bestemme rækkefølgen. Men du har ret - det burde kunne gøres smartere.

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot shop

 

Leverer du i andre lande?  hvis ja så køb også .COM

 

Hvis nej. Så fjern den "dropdown" menu med LANDE

 

Jens

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)