Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med på en god ide ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går og leder efter en person til at starte en productions virksomhed, personen skal have tjek på det adminstrative da jeg selv kan stå for productionen. Virksomheden vil både lave Træsko og sælge indrammet kunst specielt til firmaer. Der er allerede kunder til træskoene, så der skal findes nogle flere kunder til kunsten og så vil det kunne blive en rigtig god forretning. Min nye partner skal nok os være instillet på måske at der skal skydes ca. 100.000kr. ind på udbetaling på maskiner osv. Håber at få lidt respons fra en intresseret eller bare en som har en mening om min lille ide her.
Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:52
Hej Bruni

Træsko og indrammet kunst - to produkter til to forskellige målgrupper. Kna det laves på samme maskine  eller kræver det to maskiner (investeringskroner)

Måske du skulle koncentrere dig om træskloene og etablere dig på dette område. Når du er etableret kan du overveje at genoptage ideen med indramming kunst.

Hvem sælger du træsko til - detail eller engros?

Jeg kan lige kort præsentere mig selv. Jeg hedder Thomas og har styr på det administrative (kontrakter, skat og regnskaber), jeg er tildagligt leder af en afdeling hvor vi bl.a. rådgiver iværksætter og nystartede virksomheder.

Men det er ikke nok for mig bare at rådgive andre, jeg vil gerne selv være en aktiv spiller på området. Fortæl lidt mere om dine træsko og hvor mange du vil kunne producere, sælge , hvem er dine kunder 1 eller flere. Hvad er din baggrund for at producere og styre en produktion. Har du prøvet det før? eller noget tilsvarende.

Med venlig hilsen

Thomas Bækkelund

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:18
Hej Thomas har sendt dig en pm.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)