Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg løber tør for stjerner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes altid jeg løber tør for stjerner, når jeg sidder nogle timer på Amino her om aftenenen.

Specielt hvis jeg har modtaget nogle gode svar på et problem, så forsøger jeg at huske at afgive stjernerne dagen efter, hvis jeg var løbet tør på det tidspunkt jeg læste svaret, men det kan jo smutte.

Eksempelvis kunne det være en fed feature, hvis de stjerner man selv modtager, ryger i en slags bank, så man kan bruge af dem, når den daglige kvote er opbrugt.

En anden mulighed kunne være, at man sparede en ny stjerneafgivning op, for hver halve time man er logget på Amino.

En tredje mulighed og sikkert også den nemmeste at implementere: En større daglig dosis stjerner at smide rundt med.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57

det vil i hvert fald motivere folk mere aktive vis man kunne give flere stjerner jo mere var aktive

for jo flere indlæg jo mere tid bruger man , jeg tror igår online over 12 timer på amino.dk 

andre de er næsten aldrig online , nogle gange har jeg som om jeg er den eneste der er over 12 timer online , det kunne være super med aktivitet her på amino.dk 

for jo mere aktivitet jo mere er der for google og der er meget mere viden at læse og der er flere som kunne hjælpe andre som ønsker mere viden med en større aktivitet her på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:37

Vi lavede begrænsningen, den gang vi havde problemer med stjerner.
Det virker som om vi har fået mere styr på tingene og folk er blevet lidt mere rare.
Så lad os sætte det op til 10 stk. i døgnet.
Det beder jeg om bliver ændret.

De bedste hilsner

Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:06

Martin Thorborg:
og folk er blevet lidt mere rare

Ja, så  må vi håbe det holder ved...;)

Stemningen er i hvert fald blevet bedre, ingen tvivl om det, men syntes stadig jævnligt man støder ind i diskussioner omkring misbrug af stjerne systemet, dog slet ikke i det omfang som tidligere.

Der vil altid være nogle der giver en stjerne, frem for bare at forholde sig passivt overfor personer de ikke bryder sig om, dette kommer man sikkert aldrig til livs, hvor det udvikler sig i trådene, er brugerne også gode til at kompensere lidt med stjerner, hvis nogen føler sig trådt på, ved lavt antal stjerner.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)