Jeg synes altid jeg løber tør for stjerner, når jeg sidder nogle timer på Amino her om aftenenen. Specielt hvis jeg har modtaget nogle gode svar på et problem, så forsøger jeg at huske at afgive stjernerne dagen efter, hvis jeg var løbet tør på det tidspunkt jeg læste svaret, men det kan jo smutte. Eksempelvis kunne det være en fed feature, hvis de stjerner man selv modtager, ryger i en slags bank, så man kan bruge af dem, når den daglige kvote er opbrugt. En anden mulighed kunne være, at man sparede en ny stjerneafgivning op, for hver halve time man er logget på Amino. En tredje mulighed og sikkert også den nemmeste at implementere: En større daglig dosis stjerner at smide rundt med. |
det vil i hvert fald motivere folk mere aktive vis man kunne give flere stjerner jo mere var aktive
for jo flere indlæg jo mere tid bruger man , jeg tror igår online over 12 timer på amino.dk
andre de er næsten aldrig online , nogle gange har jeg som om jeg er den eneste der er over 12 timer online , det kunne være super med aktivitet her på amino.dk
for jo mere aktivitet jo mere er der for google og der er meget mere viden at læse og der er flere som kunne hjælpe andre som ønsker mere viden med en større aktivitet her på amino.dk