Hej Amino''er. Jeg skal til at starte en lille webshop med tøj. Og nu har jeg fået lavet mit design i HTML, så nu skal det bare laves om til en osCommerce webshop. Jeg søger derfor en person som kan gøre dette til en rimelig pris, for jeg har stort set ingen kapital. Vil egentlig også gerne vide lidt om selv osCommerce: Kan man indtaste hvor mange stykker man får hjem per størrelse, så shoppen automatisk blokerer for salg af udsolgte varer? Kan man tilføje nogle infosider hvor der skal stå lidt om mode mv.? Kan man i en osCommerce webshop få integreret et nyhedsbrev man kan sende ud? Hvad skal det koste at få mit design i HTML lavet om til en osCommerce webshop? |
Kan man indtaste hvor mange stykker man får hjem per størrelse, så shoppen automatisk blokerer for salg af udsolgte varer?
Jep det kan man, man kan både indstille oscommercen til at stoppe salg af produktet, eller udsætte leveringsdato.
Kan man tilføje nogle infosider hvor der skal stå lidt om mode mv.?
Ikke som standard, men der findes mange contributions(små ekstra tilføjelser) som er nemme at sætte op hvis man har en smule teknisk forståelse.
Kan man i en osCommerce webshop få integreret et nyhedsbrev man kan sende ud?
Oscommerce har en nyhedsbrevsfunktion indbygget, den er dog ikke særlig avanceret, og det er ikke muligt at tilføje en boks på forsiden hvor de kan tilmelde sig, dog findes der igen en contribution som klarer dettte.
Du er velkommen til at sende mig designet på martin@venio.dk så vil vi gerne udarbejde et tilbud på integration. Vi arbejder dagligt med oscommercen så tør godt sige vi er hajer til det.