Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på version 2

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at version 1, er bedst.
Generelt synes jeg at du skal gå meget mere op i designet, end at finde en masse nye funktioner til siden.
Jeg synes ikke du skal ligge den ud, før du har fået gjort noget ved designet - jeg synes ikke det er særlig pænt.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 13:51

Casper Jensen:
Jeg synes at version 1, er bedst.
Generelt synes jeg at du skal gå meget mere op i designet, end at finde en masse nye funktioner til siden.
Jeg synes ikke du skal ligge den ud, før du har fået gjort noget ved designet - jeg synes ikke det er særlig pænt.

Der er faktisk ikke kommet nogle nye funktioner endnu.

Kun designet er ændret, og forstår ikke hvorfor i lige synes det er grimt. Har spurgt mange og de synes det så godt ud. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 15:01

Det kommer jo an på hvem du spørger, spørger du dine venner vil de vel altid sige det er flot. Men i 2012 er det altså bare ikke flot...

Du burde seriøst bruge en anden skrifttype end Times New Roman.
"Iværksætter og selvstændig erhvervsdrivende mødes på Bizzo for at udveksle erfaringer om iværksætteri" prøver du at lave det nye Amino? Stick out tongue
Og der burde stå: "Iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende mødes på Bizzo for at udveksle erfaringer om iværksætteri" 

Jeg synes det er fint du afprøver dine færdigheder, men når vi siger den er ikke er så flot, så er det jo for at give dig feedback som du har bedt om. Vi kommer med konstruktiv kirtik, vi siger jo ikke bare at den er grim, men vi fortæller hvad der kan gøres bedre Smile 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09

René Dyhr:
Kun designet er ændret, og forstår ikke hvorfor i lige synes det er grimt. Har spurgt mange og de synes det så godt ud. 

Som Emil også siger, så virker det rimelig oldschool. Det er overhovedet ikke 2012, men mere 2005 - eller derhen af.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)