Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig amino'er ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er jeg er en dreng som er 14 år gammel. Går i 8 klasse. jeg hørte for et stykke tid siden, om at man kunne få et hvis antal beløb ( 10,20,30 øre ) for hvert klik (ip adresse)

id'den lød på at en hjemmeside giver dig et bestemt link. dette link kan du få 10.20.30 el.mere hvis nogle klikker på dette link. har ledt meget rund på internettet med uden held. Så tænkte om nogle herinde fra ville bruge 2 min for at hjælpe mig. dette ville jeg være glad for.Big Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hussain-Ali-Al-Shahayib:

Hej amino'er jeg er en dreng som er 14 år gammel. Går i 8 klasse. jeg hørte for et stykke tid siden, om at man kunne få et hvis antal beløb ( 10,20,30 øre ) for hvert klik (ip adresse)

id'den lød på at en hjemmeside giver dig et bestemt link. dette link kan du få 10.20.30 el.mere hvis nogle klikker på dette link. har ledt meget rund på internettet med uden held. Så tænkte om nogle herinde fra ville bruge 2 min for at hjælpe mig. dette ville jeg være glad for.Big Smile

Hej Hussain

Din tid er bedre brugt på at studere og gøre dig selv klogere. Der findes virksomheder rundt omkring i verden som koster en brøkdel af de priser du oplyser, men det er sådan i dag, at generelt kan klik ikke bruges til meget, når de ikke har nogen værdi. Dit klik har ingen værdi.

رضي الله يساعدك

Køb ren argan olie her

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Start hellere en hjemmesiden hvor du tjener på reklame fra f.eks Adsense og dev andre udbydere.

Det vil være meget bedre og mere lønsom, end og få 10-30 øre pr klik.

Ikke at det nemt og hurtige penge. Men det er sjovt og lærerigt.

Prøv og læs lidt om det herinde.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)