Godaften, Jeg er egentlig bare lidt interesseret i, at høre om andre bruger xxxxxxxxxx som udbyder til deres Magento webshop? Jeg skiftede fra E-Cart (Way2Web) til xxxxxx. Dvs. jeg skrev under i slutningen af december og der blev i mail af 9. januar 2012 skrevet "Vi skal nok nå vores del nok også inden for de næste 3 uger. Det er helt sikkert". Hvad ser I andre hvis I slår op på Vildbasser.dk ? Det gør bare ondt at jeg nu siden d. 11. februar har stået uden en webshop, da jeg selvfølgelig var af den overbevisning at jeg ville have en ny og forbedret webshop på det tidspunkt. Talte dog med xxxxxx dagen inden og fik af vide, med mindre det ikke gjorde noget jeg skulle stå uden webshop "et par dage" så var det ikke nødvendigt at genoptage mit abb. hos E-Cart. Kan man mon gøre noget i en sådan situation?! Det havde ihvertfald været BETYDELIG bedre for mig at have genoptaget hos E-Cart, for hold op med penge jeg har mistet nu. Spændt på at høre om andre har erfaringer med xxxxxxxxxx I vil dele - og også meget gerne hvad man kan gøre i en sådan situation her? Jeg mener jo egentlig at det må være fair, at den mail af 9. januar fortæller hvad der faktisk loves, men det står jo ikke direkte i kontrakten. Hilsen Githa |
Ja desværre burde der nok ryddes gevaldigt ud blandt web bureauer der lover, men intet holder. xxxxxxx er ingen undtagelse. Adskellige deadlines er ikke blevet overholdt, og nuværende løsning har vi måtte forlænge 3x3 måneder.
Kan kun anbefale dig at gå på dem med store ord, om at få tingene færdiggjort.
Rent juridisk er det nok ikke slagsmålet værd, da det ofte er meget komplekst (og dyrt) at sætte en advokat ind i tingene. Men en mail har vist samme juridiske gyldighed som en kontrakt
Held og lykke