Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oplevelse ved skifte af webshop hostingudbyder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg er egentlig bare lidt interesseret i, at høre om andre bruger xxxxxxxxxx som udbyder til deres Magento webshop?

Jeg skiftede fra E-Cart (Way2Web) til xxxxxx. Dvs. jeg skrev under i slutningen af december og der blev i mail af 9. januar 2012 skrevet "Vi skal nok nå vores del nok også inden for de næste 3 uger. Det er helt sikkert".

Hvad ser I andre hvis I slår op på Vildbasser.dk ? Det gør bare ondt at jeg nu siden d. 11. februar har stået uden en webshop, da jeg selvfølgelig var af den overbevisning at jeg ville have en ny og forbedret webshop på det tidspunkt. 

Talte dog med xxxxxx dagen inden og fik af vide, med mindre det ikke gjorde noget jeg skulle stå uden webshop "et par dage" så var det ikke nødvendigt at genoptage mit abb. hos E-Cart.

Kan man mon gøre noget i en sådan situation?! Det havde ihvertfald været BETYDELIG bedre for mig at have genoptaget hos E-Cart, for hold op med penge jeg har mistet nu. 

Spændt på at høre om andre har erfaringer med xxxxxxxxxx I vil dele - og også meget gerne hvad man kan gøre i en sådan situation her? Jeg mener jo egentlig at det må være fair, at den mail af 9. januar fortæller hvad der faktisk loves, men det står jo ikke direkte i kontrakten. 

Hilsen Githa
Vildbasser.dk 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja desværre burde der nok ryddes gevaldigt ud blandt web bureauer der lover, men intet holder. xxxxxxx er ingen undtagelse. Adskellige deadlines er ikke blevet overholdt, og nuværende løsning har vi måtte forlænge 3x3 måneder.

Kan kun anbefale dig at gå på dem med store ord, om at få tingene færdiggjort.

Rent juridisk er det nok ikke slagsmålet værd, da det ofte er meget komplekst (og dyrt) at sætte en advokat ind i tingene. Men en mail har vist samme juridiske gyldighed som en kontrakt

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Githa.

Jeg kan forstå, at tingene ikke ikke er blevet anderledes, siden vi selv var der.

Som jeg skrev til dig da du var i gang med at undersøge hvilken udbyder du skulle bruge, er vi selv skiftet til Powerhosting/magentohotel.dk. Her oplever vi at alle deadlines bliver overholdt, og at vi ikke bliver holdt hen med tom snak, eller bliver ignoreret.

Så min anbefaling vil være, at du kontakter dem og ophæver aftalen der tydeligvis ikke er overholdet (jeg går ud fra at de stadig lover 3 ugers levering i aftalerne), og derefter kontakter Powerhosting eller en anden troværdig udbyder, og hører om de kan få dig hurtigt i gang.

Jeg ved at det er en super frustrerende situation, og min erfaring er at det desværre nok ikke bliver anderledes. Så jeg vil helt sikkert anbefale dig at komme videre i en fart,

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Som jeg skrev til dig da du var i gang med at undersøge hvilken udbyder du skulle bruge, er vi selv skiftet til Powerhosting/magentohotel.dk. Her oplever vi at alle deadlines bliver overholdt, og at vi ikke bliver holdt hen med tom snak, eller bliver ignoreret.

Stor respekt for powerhosting/magentohotel og deres kundeservice! Ret mig hvis jeg tager fejl når jeg oplever dem som værende en virksomhed med fokus på at hoste magento webshops og ikke at udvikle og designe magento webshops ?

@TrådStarter - Hvor må det være ualmindeligt frustrerende at oplever sin passion falde på gulvet...!

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nils:
Stor respekt for powerhosting/magentohotel og deres kundeservice! Ret mig hvis jeg tager fejl når jeg oplever dem som værende en virksomhed med fokus på at hoste magento webshops og ikke at udvikle og designe magento webshops ?

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad Powerhosting har fokus på Men at dømme ud fra navnet, er det ikke utænkeligt at det er hosting :o)

Men det er ikke mit indtryk at det er anderledes end hos de andre. De har mig bekendt også bare nogle standardskabeloner de tilpasser. I vores tilfælde fik vi først lavet de tilpasninger vi ønskede, da vi valgte at skifte til Powerhosting. Vi kunne ikke en gang få en pris, og så ved man godt at der er langt tilmålet..  Og du ved muligvis også, at vi var ualmindeligt tålmodige i lang tid.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores fokus er på at levere markedets bedste magentohosting.

Heldigvis har vi af og til også fornøjelsen af at hjælpe kunder med udvikling, design og tilrettelser etc. på deres magentoshops. Big Smile

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer, Skype-Smile

Tråden er blevet anmeldt for at hænge en navngiven virksomhed ud.

Anmeldelsen er taget til efterretning, og derfor er der fjernet reference til den omtalte virksomhed.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)