Jeg vil gerne på en sympatisk måde kunne fortælle mine kunder at der findes nogle i samme branche der til tider pynter på sandheden - hvordan gør jeg det uden at træde nogen over tæerne? Er det bedst at lade kunden selv brænde nallerne, med frygt for at de ikke søger videre eller skal man gøre noget før skaden evt. er sket? -har brug for lidt imput her |
Bryllupsarrangøren:Er det bedst at lade kunden selv brænde nallerne, med frygt for at de ikke søger videre eller skal man gøre noget før skaden evt. er sket?
-har brug for lidt imput her
Det er jo en smagssag hvad man mest er til
Personligt vælger vi at passe os selv og holde fokus på det vi kan styre: Vores egen forretning.
Hvad konkurrenterne finder på af julelege er alligevel ikke noget vi kan gøre noget ved. Så vi lader kunderne selv finde ud af, at der kan være en grund til at der er forskel på bl.a. priserne. Nogle kommer så efterfølgende til os, og andre gør ikke. Men vi kan altid se os selv i spejlet.
"What goes aound, comes around. Whether good or bad" :o)