Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Amino til mobil online

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Men flot mobilside synes jeg, overskuelig.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:27

Lige nu skriver jeg fra en Htc Desire HD der stadig krer Gingerbread,menuerne bliver hvor de skal,kan dog ikke skrive danske bogstaver i default browseren og default tastatur. problemet p sgs2 er ret voldsomt, tjekker med en anden sgs2 for at udelukke at det bare er min...

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:28

Lige nu skriver jeg fra en Htc Desire HD der stadig krer Gingerbread,menuerne bliver hvor de skal,kan dog ikke skrive danske bogstaver i default browseren og default tastatur. problemet p sgs2 er ret voldsomt, tjekker med en anden sgs2 for at udelukke at det bare er min...

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:33

Undskyld dobbeltpost...når man vil godkende på en DHD, så er der lidt bøvl med at man ikke tror at den er blevet trykket (den grønne), da næsten hele skærmen bliver "aktiv", men den har da postet det:-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 16:59

Martin Thorborg:
Det er ikke den store hjælp at vide at det ikke virker ret godt.
Du må ud med lidt mere info.
Knappen du efterspørger står i bunden af siden.

Nej du har helt ret.

Skal lige sige at evt rettelser siden igår, da jeg testede den er ikke med her...

Knappen virker bare ikke, det blå i top og bund "kører" op og ned når man scroller og så mangler jeg lidt en oversigt med flere emner som på aminos forside har, syntes ikke de behøver at fylde mere end en enkel linie, hvis du forstår jeg har ikke behov for profil billeder ved trådene og så er siden temlig langsom.

Men til gengæld er det dejligt når man åbner en tråd står teksten skarp og let læselig, det syntes jeg mangler på mange sider man tilgår fra mobilen feks bt.dk mm.

Men en længere "tråd menu" så er det noget jeg ville bruge.

Nokia c7 Symbian belle

Mvh Jacob 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der rettet en del mere, bl.a. hastighed skulle have fået et nøk opad.
Hvad syntes i?

De bedste hilsner

Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 06:38

Den er blevet mrkbart hurtigere, afhnger selvflgelig ogd af internethastighed. Menuerne hopper dog stadig p sgs2 default browser, meget svr at bruge. Hvis jeg installerer en anden browser forsvinder problemet.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 06:47

Med SwiftKey, som du kan se i forrige indlæg, kan jeg ikke skrive åøæ. Jeg har det samme problem ved mobilversionen på en af mine sider, og da SwiftKey er ret udbredt ærgrer det mig.

Synes ellers det er ok, problem med sgs2 skal selvfølgelig ordnes, ellers mister i (måske) for mange brugere.

Det er kun på DHD (har prøvet på Desire også), at den grønne knap aktiverer "hele skærmen "...

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:52

Siden er blevet meget hurtigtere på min mobil.. jeg synes dog stadig den er langtid om at komme ind på siden, men når man først er der er den hurtig nok.

:: HDMI kabel ::

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:11

Så har vi fjernet avatars så der er mere plads og rettet en del mere.
Kom endelig med fejl og ideer, vi arbejder på livet løs på at gøre det fedt:

De bedste hilsner

Martin

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)