Det er jo lige præcis dem der kan spytte penge i hvis de tror på ideen, uden at der skal stilles sikkerhed. 1.5 millioner er eddermame meget at skylde personligt hvis det går skævt. |
Her er 2 foreslag til at få penge
|
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Mester Det er OK med mig, så streger vi bare det Foreslag. som du skirver har jeg ikke den store viden ind for finans verden så det lader jeg andre svare på, Bla. så nogen som dig, tilgengæld kan jeg så svare for mine områder. De andre banker jeg var i laver et forslag til mig så der er jeg ikke blevet afvist. |
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Har du nogen erfaring med hvorledes man laver handleplan med mere til at søge om lån i sin bank med?? Jeg er startet som selvstændig, og har de første maskiner købt, men vil gerne have udvidet, og evt lavet radiospots. Jeg kan endnu ikke vise en omsætning?? |
Ik mig. Men jeg kan lave dig et RadioSpot til billige penge da jeg selv er startet. skrive evt. til mig thomas@fm-studio.dk
Mvh Thomas Andersen |
Hej Uden lige at kende dit projekt du er på vej ud i ville jeg foreslå dig at gå efter at starte det med at prøve at få startet et mindre aktieselskab op og så lave en rigtig god forretningsplan og udviklingsplan for din virksomhed og så gå på jagt efter nogle investorer der har noget risikovillig kapital de er klar til at sætte i din ide. Men det er jo bare min løsning på din problematik. Et andet alternativ kunne være at nogle af de penge du skal bruge vel skal investeres i et eller andet der må kunne tages en form for pant i. Enten maskiner eller varelager eller lokaler. Men kender selvfølgelig ikke din strategi for fremtiden. Men ellers har jeg også hørt om at man kan belåne ens gooodwill over en kortere periode. Hvis man er kommet i kortvarige problemer med penge.
Hilsen Ole
|