Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man både betale moms og skat af Affiliate Marketing?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også at du skal indberette moms, selvom du f.eks. har haft en måned uden køb og salg. Det er ikke sikkert det sker, men lad os sige, at du registrerer dit nye firma i slutningen af en måned og først ændrer oplysningerne hos Euroads og de andre netværk måneden efter. Hvis du glemmer at opgive et nul for den måned, hvor registreringen af firmaet blev foretaget, så får du et pænt brev med en regning på 800 kr. Sad

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

Oh..

Findes der nogle gode skabeloner så det bliver nemt at holde styr på moms, indtægter, udgifter, overskud, m.m.? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08

vh

Jannik Nordahl:
Findes der nogle gode skabeloner så det bliver nemt at holde styr på moms, indtægter, udgifter, overskud, m.m.? :-)

jeg tror man må sige de hedder regnskabsprogrammer - så som E-conomics - summa - billys billing og mange andre - men man skal jo sætte sig ind i baggrunden som du også prøver. Det kan være du skal finde en bogholder - freelance - som kan hjælpe dig - så du kan koncentrere dig om det du er god til, og betale dig (det kan du få uden det skal koste dig natskjorten) fra resten

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

vh

Jannik Nordahl:

jeg tror man må sige de hedder regnskabsprogrammer - så som E-conomics - summa - billys billing og mange andre - men man skal jo sætte sig ind i baggrunden som du også prøver. Det kan være du skal finde en bogholder - freelance - som kan hjælpe dig - så du kan koncentrere dig om det du er god til, og betale dig (det kan du få uden det skal koste dig natskjorten) fra resten

Mange tak :-)..

Skal jeg så bare opgive alt hvad jeg tjener m.m. til bogholderen, også står han/hun bare for det? Er man sikret at personen ikke laver fejl?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:47

Jannik Nordahl:
Skal jeg så bare opgive alt hvad jeg tjener m.m. til bogholderen, også står han/hun bare for det? Er man sikret at personen ikke laver fejl?

Som med alt andet skal man jo skaffe sig lidt viden om bogholderen - eller en revisor - men ja - Enten kan man selv føre et regnskab og kan årsregnskabsloven godt nok til at det går - og ofte er det som ikke så slemt - eller også skal man overlade det til nogen der kan. 

Der er masser af faldgrupper - ting der kan - eller ikke kan trækkes fra - ting der har fuldt momsfradrag (det meste) eller kun har delvis - sammenhæng mellem din privat økonomi og firmaet- holde dine egne penge skattefrit - og og og 

Det er ikke helt let for nu at være ærligt, og jo større beløb, jo farligere i retning af at få problem. Du har valget - forstå det og ha tid til det - og gør det selv, eller find en freelance du kan stole på

Der findes ikke en skabelon du bare kan skrive alt i, og så få det korrekt til skat - uden du kender lidt en del til baggrunden desværre.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11

Cookie:

Jannik Nordahl:

Som med alt andet skal man jo skaffe sig lidt viden om bogholderen - eller en revisor - men ja - Enten kan man selv føre et regnskab og kan årsregnskabsloven godt nok til at det går - og ofte er det som ikke så slemt - eller også skal man overlade det til nogen der kan. 

Der er masser af faldgrupper - ting der kan - eller ikke kan trækkes fra - ting der har fuldt momsfradrag (det meste) eller kun har delvis - sammenhæng mellem din privat økonomi og firmaet- holde dine egne penge skattefrit - og og og 

Det er ikke helt let for nu at være ærligt, og jo større beløb, jo farligere i retning af at få problem. Du har valget - forstå det og ha tid til det - og gør det selv, eller find en freelance du kan stole på

Der findes ikke en skabelon du bare kan skrive alt i, og så få det korrekt til skat - uden du kender lidt en del til baggrunden desværre.

vh

Ah mange tak! :-).. Jeg har også lidt løn jeg skal betale til et par stykker for at hjælpe.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)