Jeg er ved at starte en enkelmands virksomhed. samtidig er jeg på dagpenge og det er pokkers hårdt! I den forbindelse vil jeg gerne låne lidt penge til virksomheden og vil gerne skifte bank, da den nuværende er alt for dyr, meeeeen - møder desværre ingen positiv respons, da de syntes det er alt for usikkert, at få en nyopstartet virksomhed som kunde, som er på dagpenge og uden ejenkapital. Har i nogle gode råd eller har prøvet noget ligende?? De bedste hilsner Jayfine |
Dato: 17-05-2007 12:10:18 Forfatter:JayfineJeg er ved at starte en enkelmands virksomhed. samtidig er jeg på dagpenge og det er pokkers hårdt! I den forbindelse vil jeg gerne låne lidt penge til virksomheden og vil gerne skifte bank, da den nuværende er alt for dyr, meeeeen - møder desværre ingen positiv respons, da de syntes det er alt for usikkert, at få en nyopstartet virksomhed som kunde, som er på dagpenge og uden ejenkapital.Har i nogle gode råd eller har prøvet noget ligende??De bedste hilsnerJayfineHej JayfineDu skal (hvis ikke allerede har gjort det) lave en fin forretningsplan med et tilhørende budget og så kontakte feksmåske du er heldig...Mit råd til dig er, tag noget lønarbejde og start din virksomhed i din fritid