|
Jeres "sikkerhedssystem" er sådan set værdiløst da enhver person kan gå til nærmeste proxy-servere, anonymitetstjenster, cafe'er, restauranter, internet cafe, bibliotek, eller lave lidt war driving og unytte nærmeste ulåste/ukrypterede w-lan forbindelse (trådlås) og oprette fake bruger navne - og så er det bare om at gå igang med suge sitet ned. Easy as 1 2 3. eller for dig ![]() Tilbage at sige er bare "tak for de gratis varer" Med andre ord - ip-adressen er ikke en garanti eller = personen som har bestilt varerne/registeret på adressen tilknyttet ip'en. I skulle hellere få lavet om jeres system så det er op-to-date med dagens internet vejr og fokusere på jeres forretning end at bruge energi på dette og tilfældigvis skræmme en måske uskyldig person. Jeg er ked af at sige det, men jeg vil mene at I er offer for jeres egen uvidenhed om hvordan internettet er skruet sammen og og hvordan det kan (mis)bruges. Og nu kommet det tilbage som en bomerang i hovedet på jer - I skal være meget glade for i slipper billigt fra det med kun 5 klik. Det kunne være betydeligt dyrere. |
Sporing af online tyv ?
|
I beder jeres brugere udfylde navn og adresse. Herefter lader i brugeren downloade filer og til slut sender i en faktura til vedkommende? I så fald, kan det vel næppe kaldes tyveri, det der er foregået. Brugeren har - præcis som alle jeres andre brugere - downloadet filer, efter at have udfyldt nogle felter. At han så lyver i felterne, gør ham jo ikke til en tyv? Det er en fuldstændig sindssyg måde at køre tingene på, og grunden til at næsten 600 mennesker har læst denne tråd, og ikke én eneste har svaret på dit spørgsmål om "det er noget de har prøvet", er at sådan gør man simpelthen bare ikke. Det er rablende vanvittigt. Det glæder mig at læse, at I er ved at lave systemet om. Gør det - og lad sagen ligge. Han/hun har teknisk set ikke stjålet fra jer, I har ingen sag og du har ikke mistet en krone. Kom videre, gør systemet bedre - og held og lykke fremover. |
|
Hej Lone, Jeg siger tak for dit indlæg, det er altid rart at høre på nogle med en anden måde at se tingene på. Jeg har desværre ikke formuleret mig klart nok, og din forståelse af driften af min virksomhed er ikke korrekt. Vi har lukket sagen da vores timer er bedre brugt andet steds. Held og lykke med din virksomhed Fortsat god weekend. Roblar Ps tak for alle din mails i har sendt mig om hjælp og assistance til dette :) |
Bliv gratis medlem
eller for dig