Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Alle Med Seo Briller.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Mit Navn er uffe kjær indehaver af www.mpix.dk  Jeg har ingen forstand på Google, ingen forstand på linkbuilding osv.... Jeg vil meget gerne have input til min virksomhed om hvad der der kan gøres af SEO på mpix.dk

Der er aldrig blevt offert tid på denne del. Så hvis du sidder og tænker at her kan der gøre en hel masse så skriv venligst en mail til mig. info@mpix.dk

Jeg har solgt kamera udstyr siden 2004 og har flere gange skiftet platform. Nu har jeg de sidste 2 år investere masivt i teknikker der mere eller mindre gør shoppen 98 % selvkørende.  Så et skifte af platform vil desværre ikke være muligt. Ydermere køre min side pisse langsomt hvilket den aldrig har gjort ! Den ligger pt ved BG-sys.dk. kan i sige evt. hvad der sløver siden ? 

Alle tilbud, ideèr, ris & ros modtages gerne på ovennævnte.

Kan i alle have det rigtig dejligt. 

Venlig Hilsen

Uffe Kjær

Indehaver

Mpix.dk

info@mpix.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Uffe,

Dit system har ret mange funktioner, og danner en del forskellige URL'er. Det er en større opgave at danne sig et konkret overblik, men grundlæggende skal du have styr på din indeksering. Altså hvilke sider der skal med i Google, og hvilke sider der ikke skal med. Ifl. Google selv, har du ret mange indekserede sider. Flere end hvad jeg lige umiddelbart mener du bør have (når jeg hurtigt skimter din webshop igennem).

Hvis jeg var dig, ville jeg hyre en person/virksomhed, som kunne lave en analyse af din webshop. Den rapport kan du så bruge som rygrad ifb. med de ændringer der bør laves. Umiddelbart ser der ikke ud til, at være gjort særlig mange SEO mæssige tanker omkring din webshop. Derfor er det et større optimeringsprojekt, som der står foran dig. Du kan på forhånd undersøge, hvor mange muligheder du selv har for at kunne ændre i systemet. Jeg kender ikke umiddelbart din webshop udbyder.

Webshoppen er i øvrigt meget langsom. Mere end hvad jeg synes er rimeligt. Er det periodisk, eller hele tiden?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 14:37

Kære Casper. 

Mange tak for dit skriv. Jeg må desværre bare erkende at jeg ikke selv skal rode med den del. Jeg skal gøre det jeg er bedst til og der er at snakke med kunder. Jeg er 100 % klar over at der nærmest ingen seo er på siden. kan du selv eller kender nogle som ville kunne lave et "læge" tjek på min shop. Jeg er tidligere blivet kimet ned af virksomheder der kunne det hele. Men til rigtig rigtig mange penge. Det er der bare ik råd til. 

/ Uffe Kjær

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Casper Schneidereit:

Hej Uffe,

Dit system har ret mange funktioner, og danner en del forskellige URL'er. Det er en større opgave at danne sig et konkret overblik, men grundlæggende skal du have styr på din indeksering. Altså hvilke sider der skal med i Google, og hvilke sider der ikke skal med. Ifl. Google selv, har du ret mange indekserede sider. Flere end hvad jeg lige umiddelbart mener du bør have (når jeg hurtigt skimter din webshop igennem).

Hvis jeg var dig, ville jeg hyre en person/virksomhed, som kunne lave en analyse af din webshop. Den rapport kan du så bruge som rygrad ifb. med de ændringer der bør laves. Umiddelbart ser der ikke ud til, at være gjort særlig mange SEO mæssige tanker omkring din webshop. Derfor er det et større optimeringsprojekt, som der står foran dig. Du kan på forhånd undersøge, hvor mange muligheder du selv har for at kunne ændre i systemet. Jeg kender ikke umiddelbart din webshop udbyder.

Webshoppen er i øvrigt meget langsom. Mere end hvad jeg synes er rimeligt. Er det periodisk, eller hele tiden?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Meget enig, det kræver et større tjek, og er ikke noget man bare sådan lige tjekker.

til trådstarter, læs her: SEO analyse og hastighedsoptimering.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:01

Uffekjær:

Mange tak for dit skriv. Jeg må desværre bare erkende at jeg ikke selv skal rode med den del. Jeg skal gøre det jeg er bedst til og der er at snakke med kunder. Jeg er 100 % klar over at der nærmest ingen seo er på siden. kan du selv eller kender nogle som ville kunne lave et "læge" tjek på min shop. Jeg er tidligere blivet kimet ned af virksomheder der kunne det hele. Men til rigtig rigtig mange penge. Det er der bare ik råd til. 

Jeg har desværre ikke selv tiden til det, og det er heller ikke noget jeg sådan laver til daglig :-). Jeg udvikler og driver mine egne websites, ligesom jeg også har en webshop. Kim har svaret i tråden, og det er en blandt flere som jeg godt vil give min anbefaling.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:10

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

skriv til mig på info@seo-danmark.dk

Vi hjælper dig grartis med dit SEO og hjmmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:45

meget sjældent jeg har set side der kræver så meget oprydning arbejde og ens undersider samme tekst 

14.000 ens undersider i titlen med tjek her   Mpix.dk ApS det skal der rydes op i 

når du har video kamera type og sammenlagt titlen ens sidste ord 100% sider kommer der mange ens eller næsten ens op

jeg har svært ved at danne fulde overblik men kunne starte med lave unikke titler 

du ved sikkert hvad der nævnes flere gange der må du ind og lave unikke beskrivelser , dog virker det helt overvældende med så mange undersider , dem som er ens i beskrivelser burde du slå fra så google ikke kan læse dem

ved brug 32 ord på forsiden dukker 125 sider op som har samme tekst som dig tjek her få lavet unikke beskrivelser på alle eller slå fra google det samme sker ved alle dine produkter 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:54

Lav en ny shop og start fra ny

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:06

Senior Campaign Consultant:

Lav en ny shop og start fra ny

hvad der er godt nok meget ens , men men det koster også tid at sætte produkter opsætte shop igen , der er billeder med mere i altså  hele14 .000 undersider det er ekstrem mange undersider der skal gennemgås igen men det har også været et ekstrem stort arbejde at sætte dette på siden alle disse produkter , nu er det meget nemmere nu skal alle samme opdateres ikke oprettes helt fra ny igen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)