Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne din virksomhed tænke sig kvalificeret og flittig ulønnet arbejdskraft?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra KHB s
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mangler I en kvalificeret medarbejder inden for salg, marketing eller indkøb? Så kan jeg hermed hjælpe jer.

Jeg studerer på nuværende tidspunkt på Sjællands erhvervsakademi til markedsføringsøkonom. Her skal det 4 semester bruges til at udbygge den teoretiske del med et praktisk forløb. Det er i denne anledning, at jeg kan være jer behjælpelig.

Under de første 3 semestre, har jeg erhvervet mig stor teoretisk viden indenfor ledelse, organisation og kommunikation, samt en bred økonomisk forståelse indenfor både makro økonomi og virksomhedsøkonomi. Ligeledes har uddannelsen indeholdt en stor del markedsføringsteori, som jeg kan benytte både på et lokalt og internationalt niveau.

Udover at studere har jeg arbejdet som sælger i diverse detailkæder indenfor de sidste 8 år. Derfor besidder jeg stor erfaring indenfor kundehåndtering og direkte salg.

Da jeg er bosat i København ville virksomheder i københavnsområdet være af størst interesse, men jeg er meget mobil og kan hjælpe over alt på Sjælland.

Skriv endelig hvis dette har interesse.

Med venlig Hilsen

Filip Grenov

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)