Du bør overveje at opgraderer til 1.7 / 2.5 Sikkerhedsopdateringer til 1.5 og 1.7 stopper indenfor en kort periode. Samtidig bliver moduler og komponenter heller ikke vedligeholdt (opdateret) eller videre udviklet. Alle har blikket på 2.5 herfra.
Grunden til jeg stadig holder 1.7 inde i varmen her, er at de moduler og komponenter som du har på dit site idag, måske endnu ikke er gjort klar til 2.5 versionen, så for ikke at undvære dem, kan du lande på 1.7 til dit indhold kan køre på en 2.5 version. Det kan klares med en migræring.
Kan man det Mads? Jeg ved at flere moduler og komponenter giver muligheden, men jeg har ikke set det med templates (andet end at de reklamere med de er kompatible til begge versioner)
Det vil løse mange teoretiske problemer hvis du har ret. Det må jeg rode lidt mere i :-)
Jeg vil tage Mads' konklusion på template området som rigtigt. Jeg har ikke haft brug for at opdatere templates til 2.5 så min konklusion var blot at template måtte fungerer som komponenter og moduler (altså at en kompatibel version til 2.5 skulle findes for at det kunne lade sig gøre)
men man lærer noget nyt hver dag.
Jeg vil gerne give dig en pris på det. Send mig en mail med et link på din side, samt til det nye template så jeg kan danne mig et overblik af opgaven.