Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside skal opdateres

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg skal have opdateret min hjemmeside, og her er følgende ændringer/krav:

- jeg har fundet et Joomla! 1.7 template som jeg gerne vil have, problemet er at jeg pt. kører Joomla! 1.5.

- det template jeg har fundet skal sættes op så det passer med det gamla 1.5 til 1.7.

- det template jeg har fundet skal ændres lidt i design (herunder logo og billeder)

Hvem kan gøre det for mig?

Jeg er interesseret i et tilbud ASAP - Både pris og leveringstid.

På forhånd tak.

Best Regards

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:12

Hej Christian,

kunne måske lette "sagsbehandlingen", hvis du linkede til det pågældende template Smile

..men havde du forøvrigt måske overvejet at gøre det omvendt? Altså så din side måske blev opdateret til 1.7/2.5 ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:01

Har du et link til sitet og det nye template.

Du bør overveje at opgraderer til 1.7 / 2.5 Sikkerhedsopdateringer til 1.5 og 1.7 stopper indenfor en kort periode. Samtidig bliver moduler og komponenter heller ikke vedligeholdt (opdateret) eller videre udviklet. Alle har blikket på 2.5 herfra.

Grunden til jeg stadig holder 1.7 inde i varmen her, er at de moduler og komponenter som du har på dit site idag, måske endnu ikke er gjort klar til 2.5 versionen, så for ikke at undvære dem, kan du lande på 1.7 til dit indhold kan køre på en 2.5 version. Det kan klares med en migræring.

Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 10:48

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har så meget forstand på dette :-)

Templatet er i 1.7, det kan jeg jo anyway ikke opdatere/opgradere til 2.5, eller hvordan???

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:01

Det er lige hvad du kan, det er bare 1 klik så er du opdateret

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02

Ikke som udgangspunkt, men du ville heller ikke kunne bruge det i 1.5 medmindre du selv går ind og omkoder for at gøre det kompatibelt.

Så som opsummering vælger du 1.7 hvis templatet er det der opfylder dine krav til dit site.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Kan man det Mads? Jeg ved at flere moduler og komponenter giver muligheden, men jeg har ikke set det med templates (andet end at de reklamere med de er kompatible til begge versioner)

Det vil løse mange teoretiske problemer hvis du har ret. Det må jeg rode lidt mere i :-)

Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 11:05

Tak for det hurtige svar.

Der er dog forvirring omkring jeres "konklusioner" om man kan opdatere fra 1.7 -> 2.5 (template opdatering)

Men altså det her template i 1.7 burde kunne klare mine opgaver, det er ikke så omfattende det jeg skal have lavet.

Er der nogle af Jer der lever af det og kan komme med en fornuftig pris? :-)

Best Regards

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Jeg vil tage Mads' konklusion på template området som rigtigt. Jeg har ikke haft brug for at opdatere templates til 2.5 så min konklusion var blot at template måtte fungerer som komponenter og moduler (altså at en kompatibel version til 2.5 skulle findes for at det kunne lade sig gøre)

men man lærer noget nyt hver dag.

Jeg vil gerne give dig en pris på det. Send  mig en mail med et link på din side, samt til det nye template så jeg kan danne mig et overblik af opgaven.  

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:33

Jeg takker for ros`en

jeg har næsten lige opdateret hele min side fra 1.7 til 2.5 uden problemer, med 1 klik :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)