Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning til stort projekt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg har efterhånden coachet en del overvægtige og det er gået op for mig, at det at bearbejde overbevisninger og tanker (samtidig med vægttab) faktisk kan hjælpe RIGTIG mange mennesker til vægttab. Derfor vil jeg meget gerne ud til flere mennesker UDEN, at jeg hvergang nødvendigvis behøver at tale med personen.

Så..... jeg vil have mit koncept ud på en hjemmeside via videooptagelser (jeg underviser/forklarer), artikler, spørgeskemaer, personprofiler og forskellige redskaber til at tabe sig.

Alt dette skal ligge bag et login som der betales penge for at komme forbi. Foruden overstående skal der også være:

Forum

Dagbog/blog

Personlige, mål og statestik

Ja og meget mere :)

sms service

Coaching: Det skal være muligt for mig at coache en klient over systemet med kamera og mic. og desuden skriver notater til samtalen.

Man skal kunne købe afgang af forskellige størrelse, fx skal den dyreste give afgang til 20 min coaching hos mig hver måned. 

Ja der er RIGTIG mange ting, mit spørgsmål går på om der findes et system som der kan bygges videre på så jeg for hvad jeg ønsker ..... eller om jeg skal have bygget op HELT fra bunden.

Systemet er vel lidt over i www.slankedoktoren.dk dog et andet koncept.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 22:06
Forresten: Systemet skal lave i flere sprog
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:54
Hejsa

Hvis du ikke finder et finder et system som kan udvides så det passer til dine behov, skal du være velkommen til at kontakte os.

Hvis det viser sig at være nødvendigt kan du sende mig en mail med en kravsspecifikation til psj@taketwo.dk

Ellers må du have held og lykke med projektet.

Mvh Peder

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 10:20
Hej,

Jeg er ret sikker på der kan findes et system at bygge videre på. En stor del af de ting du nævner er jo "blot" standard elementer, visse krydret med lidt ekstra funktioner.

Når det er sagt er der selvfølgelig en masser MENer, alt afhængigt af dine nærmere krav til systemet og økonomiske vilkår. Hvilket system du skal vælge - og om du overhovedet skal vælge et system eller starte forfra kræver lidt mere indsigt i dine krav og behov.

Du er meget velkommen til at kontakte mig vedr. nærmere beskrivelse af projektet. Du kan enten ringe på 31 187 136 eller sende mig en mail rjm(snabela)mediafusion.dk

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 17:02
Tak for alle svarene og PM. Jeg søger pt. kun rådgivning om hvad der er bedst for mig i forhold til overstående.

Når jeg skal have tilbud....hører I, tro mig :)

Jeg ser det som et stort projekt men et stort potentiale også i udlandet....især i udlandet. Derfor vil jeg gerne have det rigtige fra starten....og spørgsmålet er om det er at bygge videre på et system, bygge det fra bunden eller hvordan.

Husker til amino dagen, at Martin talte om hvor vigtigt det var at vælge det rigtige fra starten.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:13
Hvis det virkelig er et projekt du vil ligge nogle penge i og nogle timer, så ville jeg vælge at få det kodet fra bunden.

Det giver dig en lang række fordele.
Du får 100% de funktioner du ønsker, intet mindre intet mere.

Du vil til hver en tid kunne få lavet en ændring hurtigt og smertefrit, da programøren/erne kender hele koden og strukturen, det sker tit at der kan være lang fejlretningstid på systemer lavet af andre.

Det kan dog godt være at lige til videochat delen, hvor du vil kunne sende direkte via webcam/mic skal vælge noget allerede udviklet software, da der findes en del gode systemer til det på markedet, som så bliver integreret.

Det er ihvertfald den løsningsmodel jeg vil anbefale, istedet for at vælge et færdigt system og bygge videre på det. ( Naturligvis med mindre du kan finde et system der præcist passer til dine behov, og du ikke senere vil ud og ændre i det)
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 17:14
Hej Kenneth,

Med fare for at gentage mig selv vil jeg stadig mene at det kræver flere oplysninger at komme med et reelt bud på hvad du skal gøre. Som du selv skriver er det vigtigt at vælge rigtigt fra starten.

Skal jeg købe en ny bil og vil have råd om jeg skal købe en brugt(og shine den op) eller en ny, når jeg bare gerne vil have den er pink, har fire dæk, og kan køre stærkt, så er det svært at fortælle hvilken der er bedst (nogle vil sikkert mene noget andet;-) ). Det samme gælder dit projekt...vil du vælge det rigtige fra starten mener jeg stadig du er nødt til enten at entrere med et eller flere firmaer, eller lave en mere specifik beskrivelse af hvad det er du har behov for.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:38
Regin har ret, du er nødt til at lave en total beskrivelse af hvad du ønsker. Også for din egen skyld, både fordi du i den fase vil få tænkt mange ideer igennem, og ud fra at du ikke kan sætte en programmør til at lave noget ud fra løse tanker - så er det i hvert fald at det først går rigtigt galt.
Bare en af de små ting jeg lige faldt over som mangler; hvordan skal betaling foregå, PBS eller faktura? Hvad med firmagruppe, skal de have noget særligt login? (ups det blev to...)
Hvis du ikke selv føler at du kan lave denne beskrivelse af hvad systemet kan, så tag fat i nogen som til dagligt programmerer eller laver specifikationer til programmører. Hvis du selv kender en, så super. Ellers må du allerede der nok finde pengepungen frem og betale dig fra det. Tror dog at den rette konsulentbistand i starten vil være meget værdifuld for dig, da det ikke lader til at være et billigt projekt du er på vej ud i, og da det sikkert meget let kan slå din ide ihjel hvis du kommer forkert fra start, men noget kode som du intet kan bruge til...

Når du har dine krav, kan du søge efter om der findes noget på markedet som helt eller delvist opfylder dine behov. Det er der nok ikke, ud fra at din ide jo ret unik og ikke er noget hvor systemet bag kan sælge igen og igen...

Benny Thaibert som også er at finde her på Amino har lavet bitsvar.dk som jeg forestiller mig er lidt hen i samme genre, blot et andet produkt. Hvis du tænker på noget a la hans ide, så kan han måske være dig behjælpelig med et par gode råd om sagen.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 00:34
Hej Kenneth.

Selve delen vedr. den online coaching session kan jeg være behjælpelig med - Jeg kender til flere teknologier, som kunne være interessante.

Du kan skrive en PM, når det får relevans. Jeg vil mene, at du allerede kan begynde at starte de online coaching - sessions forholdsvist tidligt i projektforløbet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)