Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver Pricerunner godt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Jeg overvejer at begynde at bruge pricerunner som ekstra reklame...
Jeg er dog lidt i tvivl om man får noget ud af det?

Jeg ved godt det selvfølgelig svinger meget fra webshop til webshop :-) Jeg vil bare gerne vide om i har fået noget ud af det :)

Mvh 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Du har sikkert fundet ud af nu, om det har kunnet betale sig eller ej med Pricerunner, men hvis ikke så vil jeg da gerne rose Pricerunnner. Får desværre ikke procenter af det ;)

Min erfaring, i modsætning til Adwords, er at det giver mere seriøse klik. Når vi har Adwords anoncer, er der mange der klikker og går ud igen i samme sekund - dette tolker vi som om at de blot er nysgerrige og jo højre oppe lå listen vi ligger, jo flere useriøse klik får vi

Med Pricerunner derimod, virker det som om brugerne i Pricerunners oversigt har gjort sit nogle tanker inden de klikker og vi har en virkelig god klik-buy rate fra Pricerunner. Det kan i den grad betale sig for os.

Måske er det bare vores oplevelse og andre er uenige. Har du gjort dig nogle erfaringer i det?

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg sad faktisk og rodede med Pricerunner i går, men jeg må indrømme at jeg kun kan se at man får betaling pr. klik - ikke pr. salg

Hvor og hvordan har I oprettet jer en konto?

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan foregår den rent økonomisk på siden!?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske jeg formulerede det forkert. Du betaler pr klik, ligesom med Adwords. Så hvis ikke kunderne køber, så ryger pengene jo hurtigt ud af lommen. Men i vores tilfælde er der heldigvis rigtig mange der køber når de har klikket.

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener vi blev oprettet ved at vi fandt en email på pricerunners hjemmeside som vi skrev på og blev oprettet derinde. De kan crawle jeres sider så de automatisk får produkterne i deres database. Deres robot er dog ret følsom for ændringer så ofte kommer tingene ikke med hver gang. Den anden mulighed er at benytte et dokument som de så henter. Det er vi igang med at gøre p.t. så vi selv kan bestemme hvilke produkter der skal med.

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nielsen:

Min erfaring, i modsætning til Adwords, er at det giver mere seriøse klik. Når vi har Adwords anoncer, er der mange der klikker og går ud igen i samme sekund - dette tolker vi som om at de blot er nysgerrige og jo højre oppe lå listen vi ligger, jo flere useriøse klik får vi


Måske jeres adwords-kampagne henvender jer til brugerne på et forkert tidspunkt i købsprocessen :-)?

Forskellen på
kampagne 1 )  "Den nye Iphone er endelig kommet til Danmark!" - Det lægger op til, at man kan få information om produktet.
kampagne 2 )  "Køb den nye iphone - KUN 399,- pr md i 12 mdr!" 

Det er måske lidt groft skitseret, men håber pointen er klar.

Når det er sagt, så er det min overbevisning, at pricerunner naturligt tiltaler købere på et relativt sent tidspunkt i modningsprocessen. Man vil givetvis have mange leads, hvis ens produkt direkte kan sammenlignes med konkurrenterne.

Er produktet mere kryptisk sammensat, så vil brugeren oftere skulle undersøge mere end den information, der evt. fremgår af pricerunner - det kunne være en mobiltelefon med abonnement. - "Hvad får man med i abonnementet, hvordan er selskabets dækning og kan jeg ringe gratis til mine venner" 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det var også min første tanke. At Adwords er mere uklar, fordi der er mindre tekst at skrive, så skal man være virkelig dygtig til at lave sine annoncer. Jeg har dog en teori, som sikkert ikke er rigtig men hey..., om at hvis man ligger virkelig højt oppe i resultaternes top 3 så går folk tilbage til søgelisten på google "for at sikre sig de ikke går glp af andre gode tilbud".

På Pricerunner deriimod filtrerer de kolonnerne på eksepelvis "pris" og så ved de, at der ikke er andre der er billigere længere nede. Det er genialt i al sin enkelthed hvis man har konkurrencedygtige priser.. Vores erfaring i Adwords er derfor faktisk at det giver bedst at ligge i bunden (top 6) for derved har folk været hele Googles resultatliste igennem og såfremt de ikke har fundet hvad de søgte, klikker de på vores og køber.. 

Mystisk ikke?

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For vores vedkommende har det også givet klart mere særiøse besøgende end Adwords kunne præstere.

Vil gerne tislutte mig, har også kun rosende ord tilovers for Pricerunner.

Men du skal naturligvis gøre dig klart at du prismæssigt er nødt til at være skarp i forhold til konkurrenter. Det er de prisbevidste kunder du hiver ind i din shop ad denne vej. Og er du dyrere end andre på dine produkter, vælger potentielle kunder dig hurtigt fra.

Men har man priserne i den lave ende, er min påstand at Pricerunner er en god investering til sin webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)