Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et kvarters gratis korrekturlæsning hver dag!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Udover at være en fandens karl til bogføring er jeg også en habil korrekturlæser. Derfor udbyder jeg nu hver dag et kvarters gratis korrekturlæsning (mens madpakken spises i stedet for at læse ligegyldige indlæg på DKs foretrukne iværksætternetværk). Der kan ikke nåes alverden på et kvarter, men små artikler til din blog eller små produktbeskrivelser, kan nok klares.

Du kan max. få et kvarter pr. uge, og den, som rammer min inbox (fokus@mail.telenor.dk) først mellem kl. 8.00 og 9.00, får korrekturlæsningen. Husk at vedhæfte teksten i word (.doc-format). Modtager jeg 2 tekster om mandagen, men ingen om tirsdagen, bliver det tekst nr. 2 fra om mandagen, som får teksten om tirsdagen.

Den korrigerede tekst returneres senest kl. 15.30 samme dag.

Hvorfor gør jeg dette? Jo, jeg vil gerne tilbyde korrekturlæsning på et tidspunkt og skal have indtryk af, om kvaliteten er i orden og hvor langt jeg egentlig kommer på et kvarter.

Der tages forbehold for egen og børns sygdom.... og tilbuddet løber i første omgang marts ud.

Glæder mig til første opgave i morgen tidlig.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:16

jeg kunne godt bruge en gennemgang især min strip betingelse side dog kan den nok ikke gennemgås på  et kvarter den skal nok deles op i flere kvarter , hvordan gør man det , sender man samme side ind flere gange eller lige hvordan gør man det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:20

Hej Michael

Smid den til mig i .doc-format på den nævnte mailadresse. Jeg tror godt, at det kan gøres på et kvarter - ellers går det jo nok også Smile

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:55

Så er første opgave til imorgen inde. Hvem vil have læst en tekst på torsdag?

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:21

1. opgave løst og opgave 2 til imorgen er i hus.

Nogen, der vil have lidt hjælp på fredag?

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:36

Så er 2 opgaver løst, men jeg har ingen til imorgen... Nogen, der vil have lidt hjælp?

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:11

Hej igen

Så er der kun en enkelt uge tilbage af mit tilbud og desværre har der ikke været opgaver hver dag, men tak til dem, som har taget imod tilbuddet.

Jeg har allieret mig med et pr dygtige korrekturlæsere, så der kommer meget snart et rigtig godt tilbud på min nye service - korrekturlæsning. Der er ingen professionel hjemmeside endnu. Du skal dog ikke være bange for kvaliteten af vores arbejde.

Håber at høre fra dig! (ring på 61 28 83 84 eller skriv)

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:59

jeg har nu fået det lavet på min side jeg har nu fået word writer til at virke så det var langt lettere sætte det lavet i word over på siden og links virker med det same, denne her siden rettet han som er  den meste vigtige på min side http://www.stripdanmark.dk/betingelser 

jeg takker mange for det flotte arbejde lavet , det kan ikke takkes nok gange for det er perfekt lavet Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael

Tak for den kommentar her i tråden. Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med slutresultatet.

Michael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)