|
Hej Udover at være en fandens karl til bogføring er jeg også en habil korrekturlæser. Derfor udbyder jeg nu hver dag et kvarters gratis korrekturlæsning (mens madpakken spises i stedet for at læse ligegyldige indlæg på DKs foretrukne iværksætternetværk). Der kan ikke nåes alverden på et kvarter, men små artikler til din blog eller små produktbeskrivelser, kan nok klares. Du kan max. få et kvarter pr. uge, og den, som rammer min inbox (fokus@mail.telenor.dk) først mellem kl. 8.00 og 9.00, får korrekturlæsningen. Husk at vedhæfte teksten i word (.doc-format). Modtager jeg 2 tekster om mandagen, men ingen om tirsdagen, bliver det tekst nr. 2 fra om mandagen, som får teksten om tirsdagen. Den korrigerede tekst returneres senest kl. 15.30 samme dag. Hvorfor gør jeg dette? Jo, jeg vil gerne tilbyde korrekturlæsning på et tidspunkt og skal have indtryk af, om kvaliteten er i orden og hvor langt jeg egentlig kommer på et kvarter. Der tages forbehold for egen og børns sygdom.... og tilbuddet løber i første omgang marts ud. Glæder mig til første opgave i morgen tidlig. Michael |
jeg kunne godt bruge en gennemgang især min strip betingelse side dog kan den nok ikke gennemgås på et kvarter den skal nok deles op i flere kvarter , hvordan gør man det , sender man samme side ind flere gange eller lige hvordan gør man det
Bliv gratis medlem