Hej alle aminoer Jeg har for et par uger siden lanceret siden ArtBazar.dk hvor man kan købe kunst på nettet Fokus på ArtBazar.dk er at køberen let skal finde kunst ud fra en række krav. Men de to vigtigste parametre er 1. Find kunstnere der gerne vil komme hjem til dig og præsentere sin kunst. 2. Find kunstnere i dit nærområde, som du kan besøge. Dette er fordi jeg selv gerne vil se et kunstværk i virkeligheden inden et køb. Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad Jeres førstehåndsindtryk er af siden og om den er brugervenlig? Ser meget frem til at høre fra Jer. Mvh Thomas |
Hej
Jeg synes, det er en flot og frisk side, og I har gjort meget ud af det mht. billeder og oplysninger om kunstnerne samt jeres egne profiloplysninger/kontakt m.v.
Der er to ting, jeg bemærker:
Logoet synes jeg sagtens, I kan gøre mere ud af - lave det kunstnerisk og farverigt, så det passer til dét, i reklamerer for :)
Jeg ledte efter links til undersiderne, og da jeg fandt dem øverst på siden, var jeg i tvivl, om det var reklamelinks, fordi I har en reklame liiiiige under linksene, så jeg ville flytte jeres egne links længere ned på siden og give dem en tydeligere linkfarve. F.eks. kan I lægge søgefeltet over til højre og formindske den i længden. På den måde kan jeres egne links ligge i venstre side på linje med søgefeltet.
Håber I kan bruge det til noget og held og lykke med siden.
Kitt