Også fint at du kommer med et forslag og folk kommer så med deres mening.. Jeg vil give de andre ret i, at det vil formentlig dræbe Amino..
Omkring reglerne - hvordan vil du så opretholde disse regler? Skal der så være Amino staff som skal overvåge chatten konstant for, at folk ikke bryder reglerne.
Tror man skal lade Amino være et forum og lade andre være chat forum..
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Regler - Regler synes at det ikke skal handle om noget som man kan tjene penge på , eller hjælp og salg. det skal bare være en helt almindelig fælles chat, uden man behøver og oprette en debat for at snakke med andre folk.
Jeg ved ikke om jeg har misforstået noget, men mener du at der skulle være en regel om at man ikke må hjælpe hinanden i chatten? :O
Det behøver på ingen måde at være en staff. Hvis man ikke kan overholde det er det barnligt og ikke moden Ligesom alle accepter regler for hvis man ikke er plus medlem må man ikke det samme som plus medlemmer.
Jeg er First Line Supporter på et andet forum med omkring 50.000 medlemmer. Der har vi en tilhørende Chat som jeg er med til at holde styr på. Der er også et velfungerende forum. Grundet til det kan lykkkedes er at chatten for det meste kun bruges til chit chat.
Her inde er jeg ret sikker på at det ikke vil blive til en chit chat, men derimod en hurtig måde at få svar på sine spørgsmål om divs.
Hvis man skulle lave noget lignende(til folk der er for dovne til skype, msn osv) skulle man kan lave et live chat i PM form, hvor man kan invitere dem man gerne vil have med i chatten. Ligesom man skriver i en debat, at man tager debatten i PM.
Men som sagt bruges skype, msn, facebook osv. i et stort omfang her inde.