|
Hej folkens. Jeg behøver lidt hjælp til at vurdere et kommende køb af ny bærbar pc. Er blevet fortalt at jeg så vidt muligt skal forsøge at undgå Vista... men hvad er jeres mening? Jeg har altid kørt med XP home edition og har været meget tilfreds... Kender i måske lidt mere til dette end jeg? Så hører jeg gerne fra jer! |
Windows XP, Vista el. andet styresystem?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
|
Det fungerer heller ikke her ... |
// Jesper Skov
|
Det virker heller ikke hos miv (Afstemningen) Så skriver jeg bare mit svar her. Jeg syntes helt klart du skal vælge Vista. Nu har jeg haft det snart i en månede, og er vildt glad for det. Hvis det er til arbejde relateret formål, er vista godt. Hvis du skal spille spil og sådan noget, så skal du vente et halvt år med at få vista. |
|
Westerling... Tak for svaret. Okay - det er ikke til arbejsopgaver, kun alm. surfing på nettet, småspil som dem på tv2.dk og til at sende/modtage mails. Egentlig bare til sjov. Den pc jeg har nu med XP bruger jeg som arb. pc. og er tilfreds... men det var mere for at kende Vistas muligheder... har nemlig lært at man ikke altid kan stole på en Fona medarbejder ;) Hvorfor mener du jeg bør vente ½ år? Og tror du XP kommer til at fungere ringere efter de integrerer Vista som det "nye" styresystem? Jeg vil nødigt købe en med XP idag og finde ud af at det knapt kan bruges om et år eller 1½... :) |
|
Grunden til jeg mener du skal vente et halvt år, er hvis du skal spille store spil. Mange af de gamle spil passer ikke til Vista, men med tiden kommer der driver med så de gamle spil også kan spilles på vista. Rodet håber du fordtår :D Men hvis det bare er til internet brug og sådan så er vista helt vildt fedt. Sådan bruger jeg nemlig også min bærbar, og den virker helt fint til det. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem