Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt ok - eller dårlig stil?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser (og har prøvet selv), at folk bliver hakset, hvis de hægter sig på en tråd, som omhandler nøjagtigt en situation, som de selv søger en løsning på. Der bliver rynket bryn opfordret til, at folk skal starte deres egen tråd, som så vil være endnu en tråd om nøjagtigt samme emne. I andre tråde opfordres folk til at søge og læse på gamle tråde, i stedet for bevidstløst at oprette nye tråde om samme emne. Som jeg tænker det, er det smart at samle en masse gode informationer om samme emne i samme tråd, som så også bliver rent guf for efterfølgende, der søger på samme problemstilling. Jeg tænker her ikke på folk, der hopper ind i en tråd, for derefter at dominere og dreje tråden i en helt anden retning - men på at der, efter min mening, sagtens kan være flere, der i god ro og orden kan have glæde af at dele samme tråd.

Kan vi pejle stemningen i flokken?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan er det nu engen at være i online forum, hvor man ikke lige kan nikke idioten en skalleBig Smile

Men det er dårlig stil efter min mening.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har det samme problem som angivet i tråden behøver man jo ikke bryde ind og skrive det...man kan jo bare følge med på sidelinjen og se om der kommer en løsning :-)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Hvis man har det samme problem som angivet i tråden behøver man jo ikke bryde ind og skrive det...man kan jo bare følge med på sidelinjen og se om der kommer en løsning :-)

Klart, helt enig. Hvis der så er et tillægsspørgsmål helt i samme tråd, er det så en u-opdragenhed at tilføje det?

Eller hvis der er en, der søger efter folk, der kan lave f.eks. et website eller visitkort - whatever, kunne en eller anden bruger sige: send bare jeres tilbud til mig også, når I er igang - - eller er det no-go, og hvis ja - hvorfor egentlig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

samme problem men en anden lidt indstillinger 

url jeg har valgt en samme søge ord i den hvad sker der med 2 ord ens ord , nu spørger du om flertal også er 2 ens ord og det har tråd starter ikke spurgt om dette kan jo hjælpe tråd starter da den sikkert også kunne finde på det at gøre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:
Klart, helt enig. Hvis der så er et tillægsspørgsmål helt i samme tråd, er det så en u-opdragenhed at tilføje det?

Det synes jeg absolut ikke, tværtimod. At man har startet en tråd er ikke ensbetydende med at man "ejer" tråden og man må forvente at andre deltager OG at der kan blive stillet relaterede spørgsmål fra andre.

Sådan virker internettet bare :-)  Som du er inde på, er det da også at foretrække, at samle problemstillinger i få store tråde, fremfor 1117 små.

Jeg må så tilføje, at jeg aldrig har oplevet at nogle har brokket sig over, at andre blander sig i tråden på den måde du beskriver.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)