Ja, lad os endelig få det her på Amino også...:) |
syntes det lyder som en super ide, men sikkert også en masse der vil komme op og slås om navne
Ja, lad os endelig få det her på Amino også...:) |
syntes det lyder som en super ide, men sikkert også en masse der vil komme op og slås om navne |
Så mange amino plus medlemmer er der heller ikke. Og så er det jo bare først til mølle. Hvis amino varsler lanceringen en uge før har alle en mulighed. Ligesom i sin tid med Facebook. |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Det forstod jeg ikke helt, synes du kun det skal være for plus? Eller synes du det skal være for alle? :) - Alexander Baandrup Larsen |
Jeg siger, at så mange plus-medlemmer er der jo ikke til at 'slåsse' om diverse navne. Så hvis alle plusmedlemmer bliver varslet inden lanceringen, er det bare først til mølle. Servicen bør kun gælde PLUS medlemmer :-) (i min optik) mvh thasje |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Okay... Så er vi enige :) - Alexander Baandrup Larsen |
Hej Alexander Martin
|
Hej Martin - Alexander Baandrup Larsen |
Hej Martin Så at muligheden nu er kommet på Amino Freelancer :) Kommer den også til ens debat profil? - Alexander Baandrup Larsen |