Jeg har en god snak i morgen med Peter Skouhus fra 1902, altså firmaet der står for en del af Amino's udvikling. Jeg er hos Peter i Manilla lige nu og du kan komme med de spørgsmål du har til ham lige her. Så kom med det du vil vide, så er jeg din forlængede "arm" i Philipinerne :-)
Kommer planlægningsfeaturen tilbage? Den feature der gjorde at vi kunne lave et blogindlæg og sætte en dato og tidspunkt for hvornår det skulle offentliggøres? Den feature savner jeg virkelig!
Kommer de widgets, man kan vælge i blogsystemet til at virke på et tidspunkt - hvornår? Ville være ret cool at få en "Share på Facebook" på sin blog, men det virker ikke endnu...
Hvad kendetegner de dygtige website udviklere? Hvordan kan man undgå at ansætte nogen der ikke har styr på hvad de laver? Hvordan tror han fremtidens hjemmesidetrend kommer til at se ud?
Lige hurtigt, det er ikke spørgsmål om Amino's udvikling, den har Peter ikke noget at gøre med, han skal bare lave de ting vi beder om. Så spørgsmål om hans forretning, hvor han har 30 udviklere og grafikere i Manilla siddende, er det vi skal koncentrere os om. Mette, smid mig en mail på martin@thorborg.dk
Har ikke et spørgsmål, vil bare lige give ham lidt ros. I forbindelse med anmeldelsen af Amino app, havde jeg i nogle uger kontakt til dem næsten dagligt via mail. Vil bare sige at de gennem hele forløbet var professionelle, og meget taknemmelige for den tid jeg brugte på de forskellige apk-filer, forskellige mobiler, versioner af Android osv...Virkelig flinke mennesker:-)
Kunne være interessant at vide hvordan han holder styr på så mange udviklere
Er de alle fra Singapore og behøver danske eller andre virksomheder at være særligt opmærksomme på et tilsvarende arrangement i andre lande?
Hvor hurtigt gik det fra han ankom til at han nåede det antal medarbejdere - og hvorfor flyttede han derud, var det af private årsager, arbejde eller en kombination?
Er det hans fornemmelse at arbejdsmoralen er anerledes i Asien end i EU?
Har han implementeret f.eks. danske arbejdsmarkedsforhold som gør at det er særligt attraktivt at være ansat der, eller hvordan fastholder han de bedste udviklere, hvis andet end med løn?
Har sikker mange flere spørgsmål, men måske han kunne dæmme lidt op for ovenstående..
Jeg er hos Peter i Manilla lige nu og du kan komme med de spørgsmål du har til ham lige her. Så kom med det du vil vide, så er jeg din forlængede "arm" i Philipinerne :-)
"Presser Thorborg prisen for meget og betaler han til tiden?" :-)