Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan pokker får jeg gang i biksen?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille webshop, det er fritidsbaseret da det slet ikke er nemt at komme ind på det marked.

Men at det er så svært havde jeg ikke forudset. Mine salg er primært gået til mine dagplejebørn og deres søskende.

Håber I vil komme med en masse gode råd, min side er www.solstraale.com

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:11

Hej Solstråle

Det gør du ved hjælp af SEO/SEM

Jeg tror jeg ville kombinere Seo og Adwords i dit tilfælde.

vh Ab

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 15:32

Hej solstraale

Som en anden skriver skal du kigger på SEO (søgemaskineoptimering)

Der er mange ting som skal forbedres her, for at få mere trafik ind på siden.

Dette gælder bl.a. fjerne af duplicate content (da din side både virker med og uden www.), meta-titles, meta-description, url-adresser, linkbuilding etc.

Du er velkommen til at kontakte mig med spørgsmål. Men jeg vil anbefale at google og søge er på amino omkring "Seo" "seo råd" "seo guide" etc. for at finde lidt mere information om det.

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:47

Hej,

et hint kunne være at få alle de lækreste produkter på en flot forside så man kan se du virker lidt mere seriøs selvom det er et fritidsprojekt. 

Skab et førstehåndsindtryk der fænger, få evt hjælp af en designer.

En anden ting er at få besøgende, en konverteringsrate på 1-3% er meget normalt for webshops, nogle har meget højere tal og andre kæmper stadig med at nå 1%.

Det betyder at der skal rigtig mange besøgende igennem din shop for at få et salg. 

Når jeg som kunde har fundet vej til din shop, så er her et hint til: Man skal kunne komme hurtigt til produkterne og ikke klikke 3 gange igennem menu før det første produkt kommer.

Hvis du får indarbejdet det sådan at man ikke bruger mere end måske 4-5 klik max så er produktet bestilt og på vej. 3 klik bare for at se et produkt, der er de fleste stået af allerede og ved det bliver omsonst at komme rundt.

Det med at få besøgende er et kapitel for sig som er et helt studie i sig selv. Der er en masse herinde som ved rigtig meget, men jeg vil foreslå at arbejde med en ting ad gangen ellers kan det komme til at virke for uoverskueligt.

Start med at få en pro shop, selvom du er en lille shop skal du fremstå pro med de ting du har selv om det er et fritidsprojekt. 

Når shoppen spiller, så skal du have besøgende, opret tråd igen og spørg :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 21. May 10
Skrevet kl. 15:50

Jeg har fået en anden til at lave søgemaskineoptimering, men om det lige er gjort sådan er jge slet ikke klar over.

For at komme ud med det har jeg været på loppe/kræmmer-marked, men det er ikke her mine kunder skal findes, der forventer folk en urealistisk lav pris.

Jeg forsøget pt at få kontakt til kreative markeder og tænker det måske er en vej?

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil give dig et raad, som strider en smule imod de andre her i traaden; lad vaere med at fokusere paa SEO og brug i stedet dine kraefter andre steder - som f.eks. de sociale medier.

Problemet er, at konkurrencen paa boernetojsord i soegemaskinerne er STOR - og det handler om at vaelge sine kampe. Hvis du i stedet koncentrerer dig om annoncering paa facebook, at faa fans og/eller opbygning af grupper, saa er jeg sikker paa, at du vil naa meget laengere.

Du kan ogsaa fokusere paa SEM, men der er ligeledes meget konkurrence.

Herudover skal du - som andre er inde paa - aendre dit design og det budskab du moeder dine besoegende med.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:59

solstraale:

Jeg har en lille webshop, det er fritidsbaseret da det slet ikke er nemt at komme ind på det marked.

Men at det er så svært havde jeg ikke forudset. Mine salg er primært gået til mine dagplejebørn og deres søskende.

Håber I vil komme med en masse gode råd, min side er www.solstraale.com

Du har intet Onsite eller Offsite seo lavet endnu.. Jo hurtigere det bliver gjordt jo hurtigere kommer du frem på google.

Faktisk ikke et eneste backlink... Og heller ikke nogle tags på din hjemmeside.

Dine søgeord er meget konkurrence fyldte og hvis du vil til tops på google så skal der kæmpes det næste års tid :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 21. May 10
Skrevet kl. 16:57

Tak for dine råd, dem tager jeg bestemt til mig.

Omkring mange klik fik jeg et andet sted råd om at min menu var for uoverskuelig og derfor er det lavet som underkategorier.

Men det vil jeg forsøger mig lidt frem med.

Billederne har du da ret i, jeg vil få taget nogle federe :0)

Tilmeldt 21. May 10
Skrevet kl. 16:59

Jeg har en gruppe på fb og har faktisk haft lidt salg den vej :0)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:51

Jeg ville lave en ordentlig shop. Du gemmer den bag et link!!! Hvorfor???

Jeg ville bare have klikket videre hvis jeg kom til din side. Den afspejler ikke troværdighed i mine øjne.

Håber du kan bruge det til noget Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)