hej Jeg bruger GD Simple Widgets til at vise 125x125 reklamer med. Hvis jeg tager en reklame fra euroads og sætter ind, ingen problem. Men hvis jeg tager en reklame fra Tradedoubler med 'Use cache prevention' slaaet til , vises reklamen ikke i denne GD widget. Men hvis jeg insætter reklamen i en alm. tekst widget vises reklamen fint. Slaar jeg 'Use cache prevention' fra kan reklamen ogsaa vises i denne GD widget. Saa hvorfor mon, vil denne widget ikke vise reklame med Use cache prevention' slaaet til? Saa hvad er dette 'Use cache prevention' for noget? Er det vigtigt? skal den være slaaet til eller fra? Har pràevet google men fattet ikke helt det det jeg kom frem til saa haaber at i kan forklare mig det :-) |
Anders S:Saa hvad er dette 'Use cache prevention' for noget? Er det vigtigt? skal den være slaaet til eller fra?
Har pràevet google men fattet ikke helt det det jeg kom frem til saa haaber at i kan forklare mig det :-)
Hej Anders,
Jeg arbejder hos TradeDoubler.
Jeg ved ikke, hvorfor din widget ikke viser reklamen med 'Use cache prevention' slået til. Cache prevention sørger for, at brugerens browser ikke cacher dine bannere, så alle visninger af det pågældende banner kan spores.
Når det er sagt, så har jeg haft en affiliate-konto hos TradeDoubler i flere år, og jeg har aldrig brugt tid på lige præcis den boks.
Giv endelig lyd, hvis du har flere spørgsmål.