Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdespartner søges til lederudviklingsprojekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

Jeg har længe arbejdet på et projekt som omhandler lederudvikling, og jeg mangler stadig at finde det sted hvor projektet skal lande. Men i bund og grund handler det om ledelse, eller mere præcist afholde kurser inden for ledelse, styring og (ja det må tiden vise). jeg har en basis viden inden for programmering af hjemmesider (læs HTML/ASP) og har oprettet www.risehigh.dk der vil du kunne se lidt mere om hvad min ide går ud på.

Jeg søger en samarbejdspartner nu, da jeg har erfaret dette projekt virker bedst med minimum to personer, da jeg mangler sparring samt menings og vidensudveksling, for at få et godt produkt. Det hele er stadig på udviklingsstadiet, så du kan være med til at lande projektet. En gren af projektet er at jeg arbejder med en hjemmeside, som tilbyder online opgave og processtyring som kendt fra ISO 9001 kvalitetssikringssystem.

Jeg er selv uddannet officer i flyvevåbnet (Er 32år), og har blandt andet erfaring med ledelse, uddannelse. har tidligere været selvstændig, og har lidt virksomheds viden. jeg arbejde stadig i flyvevåbnet som officer, og dette projekt er indtil videre noget jeg kører ved siden af dette.

Søger ført og fremmest en person som brander for ledelse, og udvikling af mennesker. Af andre kompetencer - skal du blot have lysten og evnen til at sætte dig ind i områder du ikke ved noget om. jeg er selv bosat i Skive, så du skulle gerne komme fra den del af landet.

Chris

Email chrissjensen@hotmail.com

  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)