Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reception på godt og ondt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminoer. Vi er i den heldige situation at vores produkt snart er færdig. Mange hovedpiner, meget cola og kaffe er blevet konsumeret. Da vi gerne vil møde folk og vise vores produkt vil vi gerne holde en reception. Men der er intet kedeligere for gæsten en bare de traditionelle "pinde mad" og "skulder klap" receptioner.
Nogen der har en idé til at kunne pifte det lidt op, og måske gøre det mere interessant for gæsterne. Vi har selv tænkt på at forsøge at invitere nogle erhvervspersoner for vores felt eller område til at holde en tale eller noget. Måske have producenter for produkter der tilhører branchen men ikke er konkurrenter til at komme forbi. Nogen forslag? Eller er receptioner bare noget man holder for bankdirektøren der går på af.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:11
Hej Jens

Jeg har været til en reception hos engodsag, hvor arrangementet var spækket med kendte. Det gav mange besøgende og god presse.
Der er ingen tvivl om, at et solidt trækplaster er med til at øge opmærksomheden.

mvh Hans

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:53
Blot lige et par hurtige skud for hoften inden jeg smutter afsted til børnehaven med den bette:

Nu ved jeg ikke præcis hvilket produkt du har udviklet efter større mængde indtag af cola og kaffe - men hvis jeg ikke tager helt fejl, så er det wellness relateret, ikke? Så sund cola og kaffe er jo lige det ideelle brændstof ;-)

Spøg til side.... hvad med at offentliggøre receptionen - at invitere potentielle kunder? Dem der skal spendere penge på det I har udviklet? - så kan I måske endda være så heldige at receptionen er finansieret samme dag ved nye kundeaftaler, måske endda ved gennemførte salg på denne dag...

Et trækplaster med en kendt person, som evt. kan relateres til jeres produkt vil jo heller ikke være tosset, hvis det er formidlet ud.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:28
Tak til Henrik og Lasse. (Henrik du har stadig en mail tilgode ved mig )
Jeg tror vi forsøger at hive en "semi kendt" person ind som har hjulpet os rigtig meget. Så må vi jo se hvordan det går, ligeledes målrette det til fremtidige kunder, og samarbejdspartnere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)