Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige chips?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg står og skal holde en stor fest om kort tid, og der skal jeg bruge nogle chips, og da man jo kan finde en masse sjove og gode tilbud herinde, ville jeg da lige høre, om der er nogen, der har nogle billige chips? :)

Fortsat god weekend.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et spøg?

Det tror jeg ikke at du skal regne med Smile

Du kan få chip til 10 kr. de fleste steder. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

Er det et spøg?

Det tror jeg ikke at du skal regne med Smile

Du kan få chip til 10 kr. de fleste steder. 



- Det er vel værd at prøve? Tænk nu hvis man kunne gøre en Amino glad samtidig med man fik en røvfuld billige chips? - Det ville være win win!!

Ha' en super weekend!!
 

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tror det kunne være relevant hvis du nævnte om det er 2 eller 500 poser du skal bruge?

 

Dbh

Mads

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er bestemt ikke en spøg.

Som Ebbe siger, kan det da være, der er en der kan tjene penge på nogen, samtidig med jeg kan få nogen billigt.

Jeg ved ikke præcis, hvor mange poser jeg skal have, men hvis der er nogle der har et tilbud, kan jeg da godt købe en god stak, man kan jo altid finde noget at bruge chips til :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror dit bedste bud er at holde øje med tilbudsaviserne, der kommer nogle vanvittig gode tilbud en gang i mellem som jeg tvivler på en Amino ville kunne svare.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja eller alternativt kunne du prøve en lille lokal købmand. Der vil du muligvis kunne lave en skarp pris hvis du næsten rydder lageret ved at købe en del. Han/hun kan nok give noget mængde rabat tænker jeg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidl, og Aldi har billige chips til 8-9 kroner pr pose. Godt nok ikke den højeste kvalitet som Kims, men de kan da spises ;-)

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:
Lidl, og Aldi har billige chips til 8-9 kroner pr pose. Godt nok ikke den højeste kvalitet som Kims, men de kan da spises ;-)

Lidl's chips koster så kun 5-7kr/posen for de fleste varianter (spiser dem selv)

Men kims er ofte på tilbud i bilka 5ps. for 65kr, og andre butikker har dem også til 10-12kr/ps når de er på bud.

Ellers har kvickly Odder lige fået et kæmpe parti pringles XXL (190g) hjem, som de sælger til 10kr/rør.
Hvis du køber 10+ colli, så tror jeg da godt du kan få dem lidt under de 10kr de sælger dem til.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)