Jeg har netop startet en virksomhed hvis formål er at sælge kvalitets herretøj. Alt har i princippet interesse, så hvis du har agenturet på et produkt eller kender nogen som kan levere mærketøj så lad mig endelig vide.
Svar kan enten sendes direkte på amino ellers er i altid velkomne til at kontakte mig på morsing@mk-trading.dk
Min kone kan evt. være behjælpelig med 100% silkeslips i en god tyk kvailtet leveret i flot gaveæske inkl. manchetknapper og "pynteklud" til brystlommen. Hun importerer selv direkte fra producenten i Kina, så de kan købes til en fornuftig pris.
Du er velkommen til at kontakte mig på morten@wideeyes.dk hvis det har interesse, så skal jeg give kontakten videre til min kone.
Min kone kan evt. være behjælpelig med 100% silkeslips i en god tyk kvailtet leveret i flot gaveæske inkl. manchetknapper og ''pynteklud'' til brystlommen. Hun importerer selv direkte fra producenten i Kina, så de kan købes til en fornuftig pris.
Du er velkommen til at kontakte mig på morten@wideeyes.dk hvis det har interesse, så skal jeg give kontakten videre til min kone.
Med venlig hilsen
Morten Andersen
Hej alle
Jeg har fået nogle billeder fra min kone. Det er primært eksempler på forskellige designs. Jeg har bare lagt dem ud i en mappe som I kan se her: