Hvis man nu har købt et domæne, og vil bruge det til et slags fanside for den kendte person. Domænet har selvfølgelig relation til den kendte person, så der kan også blive søgt meget på domæne navnet.
Mit spærgsmål til jer, er så om hvad der skal være på siden. Jeg har selv tænkt på at dagligt skrive nye indlæg om personen, men jeg tænker at det ikke er nok.
- Hvad kunne man mere skrive om? Jeg har tænkt på en slags biografi eller historik?
lav en slags blog, hvis der er mange der besøger siden. Så kan du lave en blog og skrive om hans daglig dag, og så nogle reklamer lidt over det hele;-) Eller evt. lave en fanklub af ham et online forum site hvor folk kan skrive om ham spørge om ting;)
Du kan godt lave en historik, men i og med at du benytter personens navn som domænenavn vil det nok være en god ide at sørge for du gør det hele positivt og dropper det kontroversielle der egentlig nok er mest interesse i for læsere.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Som sagt, en Fansite side, Med forum Feks. en Debat side Lad os sige.. Feks. Lady Gaga - Så kunne du evt. Lave en debat om hvorfor man siger hun er Shemale? eller hvis det var en Fodbold spiller, om det var et godt mål han lavede eller noget helt 3. Så lave det til et lille hygge online fan side..
Lav det måske til en konkurrence side.. hvor du kan feks. vinde ting af din specielle person.. Du kan blive ved. Eller så kan du også sælge den videre for en dyr pris;)