Dato: 15-05-2007 22:02:09 Forfatter: magle Dato: 15-05-2007 21:56:03 Forfatter: Xaque Tror jeg vil søge lidt mere på det, da jeg tror at der vil blive købt flere og flere spil og blive downloadet mindre. Da de fleste spil idag er online og kræver en cd-key som du selv skriver. Hvis jeg sælger spil og en kunde køber et, må jeg så give ham muligheden for at downloade det og sende ham en cd-key på email til ham, med det samme, så han kan komme til at spille hurtigt, og så sende ham cd'en bag efter? eller er det ulovligt? Er der nogle som kender distributøre af spil? EA gør jo allerede sådan noget selv, altså det med folk kan downloade spillene.. mit indtryk af spil branchen er at der er 4 som dominere det. (listet i 'magt' orden) og et par af dem tilbyder endda prisgarrenti, altså er det umuligt at konkurre med prisen.. Af dem du skrev, kendte jeg kun coolshop.dk, men dermed ikke sagt at de andre også er meget dominerende. Det kræver nok meget at komme op på deres salg. ![]() Ville det være for meget både at sælge, hardware, færdigbyggede pc'ere, software, spil, pc-konsulent, måske mere? Måske dele dem op i flere shoppe/domæner, som så linker til hinanden på en måde. |
Hvem kender til computer butikker der henvender sig specielt til hr og fru danmark, som har brug for en masse hjælp, på et forståeligt sprog?
Hvad sælger i andre egentligt?