Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb annoncer på min app

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Med facebook apps medfølger der et system i facebook developer, hvor du kan se hvor gamle dem der bruger min app er, samt hvilket land folk kommer fra og hvilken by. Samt køn og meget mere
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Seiven:

Hej Jannik,

Måske skulle du prøve at gå efter at man betaler for lead/omsætning osv... Så begge parter kan få en fornuftig aftale ud af det. - Det er begrænset hvor meget man får ud af at få 1000 kliks fra 13-17 årige, der bare gerne vil vide hvilken superhelt de er.

jeg har tjent over 10.000 på lead kampagner på mine apps. SÅ det er ikke noget problem. Men problemet er bare at jeg godt vil følge med i hvor mange leads der kommer fra mine apps. Det ved jeg ikk om man kan uden affiliate
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47

Jannik Nordahl:
1000 kunder er bestemt ikke umuligt. Men det afhænger selvfølgelig af din webshops eller firmas indhold, og hvad i sælger. Det er facebook quiz app. Størstedelen af brugerne er 13-17 år.

40.000 impressions på 4,5 dage er 8889 impressions pr. dag. Du vil så påstå at minimum 11,24%(=1000 kunder) af disse bliver til kunder.

Jeg går ud at kunder er nogle, som køber noget på en shop eller lignende.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

Theis Brouer-Jensen:

Jannik Nordahl:
1000 kunder er bestemt ikke umuligt. Men det afhænger selvfølgelig af din webshops eller firmas indhold, og hvad i sælger. Det er facebook quiz app. Størstedelen af brugerne er 13-17 år.

40.000 impressions på 4,5 dage er 8889 impressions pr. dag. Du vil så påstå at minimum 11,24%(=1000 kunder) af disse bliver til kunder.

Jeg går ud at kunder er nogle, som køber noget på en shop eller lignende.

Man kan vel kalde det potentielle kunder, hvis webshoppens budskab står klart og tydeligt på annoncen, så folk ikke fejlagtigt klikker ind.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, man kan kalde det klik.

Kunder er de først når de har handlet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47

Jesper Laugesen:

Du misforstår det.. Når du f.eks. har en reklame i min app. Det kan f.eks. være et tilbud som hedder 100 kr for 20 par sokker. Så klikker folk jo netop ind på din webshop, fordi de er interesseret i at købe 20 par sokker til 100 kr = potentielle kunder. Hvis folk ikke er interesseret i at købe 20 par sokker til 100 kroner, jamen så klikker de ikke på reklamen..

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 19:53

Jannik Nordahl:

Jesper Laugesen:

Du misforstår det.. Når du f.eks. har en reklame i min app. Det kan f.eks. være et tilbud som hedder 100 kr for 20 par sokker. Så klikker folk jo netop ind på din webshop, fordi de er interesseret i at købe 20 par sokker til 100 kr = potentielle kunder. Hvis folk ikke er interesseret i at købe 20 par sokker til 100 kroner, jamen så klikker de ikke på reklamen..

Må give Jesper ret, Det hedder klik.

Jannik du har ret i, at det er potentielle kunder, men en potientiel kunde er ikke noget du bliver, det er noget der fastlagt. - Altså er de også potentielle kunder inden de klikker på din annonce. Det gør dem hverken mere eller mindre potentielle at lave et klik.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

De bliver vel mere potentielle når de viser interesse i produktet og vælger at klikke ind på det?

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 00:18

Jeg vil ikke betale pr. klik
Men mere pr. salg
Du tvinger folk på en måde at klikke for at de tror de poster reklame på deres væg.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:48

De bliver ikke tvunget til noget som helst :-) Der er nemlig en afslut knap. Ingen er tvunget til at klikke på reklamerne

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)