Tænker skam også forretning. Jeg skrev netop også at man skulle overveje beløbet. Hvis det er en god kunde, så vil de oftere også have en forståelse for det.
Hej Mala
Man skal absolut ikke tænke beløb.
Er man så flyvsk at man ikke lige kan overskue at indberegne fx 100.000 kr. Så er man da useriøs, og ergo er det ikke et firma man skal have noget at gøre med.....
Er det fx 10.000 kr. Så er det ikke engang værd at sætte en advokat på. Og det er netop det jeg ville forlange for at de kan bevise at jeg skal betale det ekstra, som man absolut vil tabe.....da man må forvente at et firma har styr på deres regnskab.
Synes ikke rigtig man kan komme løbende 2 måneder efter fordi man glemte at skrive noget på fakturaen. Hvis det nu var en reel vare der manglede kan jeg forstå det, men når det nu er et tillæg/service synes jeg bare du skal lade den gå denne gang.
Jeg ville I hvert fald blive sur hvis jeg var kunden og bare fik tilsendt 2 måneder gamle fakturatillæg, om det så passede eller ej.
Til resten, så skal man tænke forretning, og ikke egoisme.
Tænker skam også forretning. Jeg skrev netop også at man skulle overveje beløbet. Hvis det er en god kunde, så vil de oftere også have en forståelse for det.
hvad har forsået i tråden er det tillæg der ikke er med i prisen altså , kunden har handlet i god tro, men nu kender jeg ikke beløbet er 10.000 kroner eller er det 100.000 kroner
vis det er en fast kunden og vi snakker småbeløb , ja så tror jeg også den sender ekstra regning sender en undskyldning og beklager fejlen for denne her til sendt faktura
vi laver jo alle fejl som iværksættere og dine fejl er jo ikke min skyld, du må derved tage forretning seriøst og tage ansvar for dine egne handlinger og fejl
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Er det fx 10.000 kr. Så er det ikke engang værd at sætte en advokat på. Og det er netop det jeg ville forlange for at de kan bevise at jeg skal betale det ekstra, som man absolut vil tabe.....da man må forvente at et firma har styr på deres regnskab.
Der er jo skrevet en klar kontrakt, så trådstarter er selvfølgelig i sin gode ret til at fakturere for de ydelser, som man kontraktligt har forpligtet sig til at betale.
Spørgsmålet er bare, om det er klogt - set ud fra et forretningsmæssigt perspektiv.
nogel gvenligere end andre til orientering havde samme kunde på et tidsopunkt betalt for meget og ville selvf have dette tilbage - hvilket de selvf fik, men det er som I siger ikek altid kmpene værd...jeg kan så konstatere,d et ikke går begge veje
nogel gvenligere end andre til orientering havde samme kunde på et tidsopunkt betalt for meget og ville selvf have dette tilbage - hvilket de selvf fik, men det er som I siger ikek altid kmpene værd...jeg kan så konstatere,d et ikke går begge veje
Hej
Når man driver forretning, så skal man gøre sig klart, at der er nogle ting, der er tisse irriterende. Og laver mna fejl, så straffer man en selv.
At kunder kun gør opmærksom den ene vej er faktisk ikke unormalt, det er lidt ligesom de mennesker der ikke gør opmærksom på at de har fået fx en tyver tilbage i føtex, istedet for en 10'er.
Men så er det så dejligt at vi som firma, altid kan afgøre om vi vil bibeholde dem som kunde. Da det jo står os frit for ikke at levere til dem mere.
Men ellers så kan du gøre som mange andre firmaer, at man de næste par gange, sætter prisen op, sådan at man får sine penge ind via den vej.