Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurser i IT samt Regnskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Er der nogen derude der kender nogle gode kurser indenfor ovenstående område?

Er lidt bange for at betale for et kursus der stinker og er ubrugeligt(Ligesom min igangværende udd på NB), så hvis der er nogen af jer derude der har deltaget i nogle gode kurser med inspirende lærerer må i meget gerne sige frem.

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:18
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 00:11
Kurser inden for IT... det er lidt som at sige, jeg vil gerne have et kursus indenfor mad-industrien :-).

Ud fra at du også søger kurser i regnskab, går jeg ud fra at det er kurser indenfor noget Office og måske noget basal billedredigering og hjemmesideredigering?

I så fald har jeg haft gode erfaringer med lokale handelskoler. Det lyder lidt underligt, men jeg har ikke fundet nogen der har en bedre pris/kvalitetsprofil - især hvis vi snakker på et rimelig basalt niveau. Jeg har prøvet kurser i Word/Excel, Access (et af de bedste kurser jeg har været på).

Til mere avancerede kurser (hvor prisen har haft mindre betydning) har jeg lejet en konsulent fra et større konsulenthus - både af hensyn til effektivitet, fleksibilitet og kvalitet. Her har jeg gode erfaringer med firmaer som JCD (Aalborg), KL Data (er blevet købt af Conzern IT - ligger i de fleste større byer) og IT-support gruppen (også i de fleste større byer). Her har det været en stor hjælp at den konsulent jeg har fået tilknyttet hvert sted har beskæftiget sig med firmaet i forvejen - og kender nogle af problemstillingerne - det giver virkelig et godt kursus.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)