Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer - Hvad skal jeg gøre ved dem?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg er simpelthen fyldt med de gode ideer. Lige nu har jeg to ideer til at tjene styrtende, samt en opfindelse, som også er perfekt.

Men uden penge og de rette kontakter, hvordan søren får jeg ¨så startet noget op?

Hvor skal jeg begynde og ende?

Kan jeg drøfte sådanne ideer med andre, da der er god grund til at tro ideen så ender i forkerte hænder. Så skal jeg vel have ejerskab på ideen?

Mest af alt ønsker jeg egentlig bare at sælge mine ideer og se dem gro i andre mere erfarne menneskers hænder.

Kan man sælge en ide og hvor eller til hvem.

 

Nogle der kan hjælpe, har gode råd eller mangler ideerne?

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandheden er i langt de fleste tilfælde at ideerne ikke er så super gode som man nu render rundt og tror. Rigtig mange danskere, og især selvstændige, mener de har ideen om den nye Facebook.

I virkeligheden tror jeg langt mere på at få dem testet ideerne af så vidt muligt. Langt de fleste ting kan testes igennem for et prøve budget, medmindre det selvfølgelig kræver produktion af en eller anden dims.

Du får ikke folk til at investere penge i din gode ide - det kræver i hvert fald du har noget meget unikt at byde ind med - og også mere end bare ideen. 

Der er selvfølgelig undtagelser og det er ikke umuligt at få penge, men mit bedste råd er:

  • Tjen en røvfuld penge igennem arbejde og få prøvet ideen af hvis den koster penge
  • Få det udført på et så billigt budget som muligt

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hvor mange penge skal du bruge. ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)