Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK´s dårligste hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa i skrappe aminoer.

Jeg har Danmarks dårligste hjemmeside og jeg kan ikke finde udaf hvad F..... jeg mangler og eller hvad jeg gør forkert.

Jeg kan kun ligge billeder ind og skrive teksten under eller over billedet, jeg har prøvet at lave billederne mindre og ville så skrive teksten ved siden af, men dette kunne jeg ikke, er der ikke et klogt hoved her " selvfølgelig er der det" som har en ide til hvad jeg laver forkert eller hvad mangler jeg for at få en fornuftig hjemmeside??

Kik og grin bare    www.blue-shop.dk

Alle fornuftige ideer modtages med kyssssshånd.

Min søn har lavet denne side og griner af mig og siger han ikke kan hjælpe mig

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:16
Det ser ud som om siden er fra Danaweb?? Kan de ikke hjælpe dig - det har du vel betalt for??

Søg evt. via søgefeltet ovenfor  (til højre for Amino-logo''et) på "danaweb" ... måske der er inspiration at hente

Martin
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 15:27
1000 tak Martin , jeg vil spørge danaweb og søge her.
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 15:30
Jeg glemte at skrive min søns hjemmeside som han har opbygget og stadig ikke kan hjælpe mig med min.

Siden er   www.mmppp.dk

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:36
Hej Jan

Det er rigtigt, kan godt se problemet. Hjemmesiden ser også meget rodet ud også falder det i øjnene på mig at du bruger en @yahoo mail adresse. Det virker for mig ret useriøst, men du har da domæe og dermed vel også mail?.

Du kan meget billigt købe dig et brugervenligt CMS og dermed få noget struktur på siden. Jeg ved ikke om det allerede er et CMS system som det er nu... hvis du så sidder en grafiker på et par timer så for du lavet lidt lækkert grafik, dermed for du hurtigt en professinel hjemmeside. Hos MarketIT er vi ved at ligge sidste hånd på f.eks. www.extremebeauty.dk der ligger i vores eget simple CMS.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:18
Dato: 15-05-2007 15:35:36 Forfatter: Rasmus Toustrup Hej Jan

Det er rigtigt, kan godt se problemet. Hjemmesiden ser også meget rodet ud også falder det i øjnene på mig at du bruger en @yahoo mail adresse. Det virker for mig ret useriøst, men du har da domæne og dermed vel også mail?.

Fuldstændig enig...

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 20:11
LOL! Funny. Det lang tid siden jeg har moret mig så kosteligt. Den skal helt klart i min screenshot mappe over misforstået hjemmesider :)

Nå det var jo ikke ukonstruktiv kritik du var ude efter. Så jeg skal forsøge mig af med lidt konstruktivt. Grundlæggende skal du ikke bygge videre på den side. Sæt dig ned og find ud af hvad du vil med siden: Skal det være visitkort?, Interaktiv informationsportal eller måske en webshop. Det kan godt være proffesionelle designers virker dyre, men  det er penge givet godt ud når man tænker på  hvor hurtigt eventuelle kunder vil  forlade din nuværende side. Lige nu skriger den "Lavet på aftenkursus i frontpage 1992" Men først tag stilling til hvad du vil med siden, så er du kommet rigtig langt. Du kan finde en masse kompetente udviklere der gerne hjælper dig på rette kurs gratis.
Held og lykke. Håber ikke jeg virker for "ond"

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:04

Så vidt jeg husker, starter Danawebs priser ved omkring 4.000,- om året (måske dyrere)...
Hvis du alligevel ikke bruger deres webmasterabonnement til noget, så skal du måske overveje at droppe dem og find noget billigere. Brug fx. op til 8000 på et pænt design og et mere brugervenligt CMS eller hvis du ikke selv gider bruge tid på at sætte dig ind i et CMS, så betal dig fra at få en til at opdatere din side med mellemrum...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 00:10
Det lydergodt nok hidsigt, vores CMS kan du få et år for 999,-. Så laver vi lidt lækkert design der måske også koster lidt, men så kan du hurtigt være køreklar igen.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:26

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)