Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have en firma konto ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg lancerer snart en ny hjemmeside som gerne skulle genererer nogle markedsførings kroner.

Skal man have en firma konto til det eller hvordan ?

Det skal siges, jeg regner med at siden skal cvr registreres, da omsætningen bliver over 50.000 kr pr. år.

Men skal man kontakte sin bank og få dem til at lave en konto eller hvordan ser det ud ?

Mvh

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:56

Hej Daniel,

Jeg ville klart kontakte min bank og få lavet en firmakonto så din privar økonomi og firmaøknomi er adskilt.. Det bider dig kun i halen hvis du ikke får det gjort fra starten . Det vil simpelthen blive for uoverskueligt i det lange løb

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:08

Hej Daniel

Jeg er fuldstændig enig med MindUser, du skal lave dit en firmakonto så du hele tiden ved hvad der er dit privat og hvad der tilhører dig firma.

Held og lykke med projektet ;)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:28

Oftest vil det være en fordel at få oprettet en erhvervskonto hos den bank, du bruger privat. 

Dette kan i de fleste tilfælde gøre helt gratis, da man allerede er kunde i banken. 

Fordelen ved dette vil selvfølgelig være, som Rasmus og Minduser også siger, at du får opdelt din private økonomi og firmaøkonomien. Samtidigt får du også en Nem-Konto til dit firma, hvilket er påkrævet. 

Held og lykke med hjemmesiden!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)