Så er jeg hoppet op på læse hesten. I vil snart kende mig alle sammen |
Sælge mig selv?
|
Måske er det ikke altid man skal tages seriøst, det da godt jeg er blevet kendt herinde på amino, det så lidt trist at det er på det grundlag at jeg er amatør uden ideer. Jeg kommer på amino for at få hjælp, og ja jeg er amatør, og mine ideer er ikke gennemarbejdet, for jeg ved ikke hvordan jeg gør, som sagt jeg er jo amatør. For det meste når jeg stiller et spørgsmål herinde, så får jeg et svar og så kan jeg gå videre med det. Og det jeg glad for, men kan da godt være du ikke er den eneste herinde der ikke syntes jeg er til at tage alvorlig, kan være jeg skal skifte navn. Lyskjaer=klassens klovn
|
HE HE HE - jeg synes det er ved at udvikle sig til en ret komisk tråd... mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
Dato: 12/19/2005 8:23:47 PM Forfatter: RENEGADE
HE HE HE - jeg synes det er ved at udvikle sig til en ret komisk tråd... mvh. RENEGADE
Ja klassens klovn er jo med...
![]() Nå men håber der er plads til jeg stadig kan komme med mine spørgsmål, det er lidt lettere at få hjælp herinde end at skulle lære alle fejlene på den hårde måde ude i den virkelige verden. |
Hejsa Skrev et par linier for nogle dage siden i starten af denne tråd. Efter , at have modtaget voldsomme mange mails på tråden må jeg lige skride ind! (dette medfører sikkert bare indnu flere indlæg)
Lyskjaer jeg har virkelig svært ved,at tage dig seriøs lige nu. Du er gået fra at ville være super kendt som fx. lars larsen til nu at kalde dig selv Lyskjaer klassens klovn! For mig at se er det ikke særligt ambitøs uanset om du er det eller ej. For som jeg forstår vil du bare være KENDT
MEN du har intet produkt du fremhæver ingen special super evne du har eller vi opnå for, at kunne blive kendt! Dit mål er altså at blive kendt. Beklager Lyskjaer men i mine øjne er det det samme som en "medieluder" som det kaldes.
Forklar venligt så jeg kan overbevises om andet!
En hel anden ting. De mennesker der idag er inden for fx. iværksætteri garanteret ikke gjort det for, at blive kendt. Lars Larsen og Martin Thorborg startede med det, at være kendt for øje. Selvfølgelig vil den smarte senere bruge sin succes og navn til at brande sig selv og sit produkt......
Udgangspunktet i, at spørge omkring hvordan man brander sig selv er et godt spørgsmål, desværre er emnet drejet over i det at være kendt!
|
Hvordan skal jeg overbevise dig? Jeg er ikke superman, jeg er heller ikke Martin Thorborg, eller Lars Larsen, jeg er bare lille Jakob Lyskjaer der startede den her tråd for at høre hvordan man blev kendt, ja vi kan godt blive enige om at det er drejet over på at blive kendt, men derfor syntes jeg ikke man abre skal stoppe en tråd fordi den pludselig ændrer retning, det må jo være det en debat er til for, for at åbne debatter, og give folk muligheden for at snakke sammen. Du syntes jeg er en medieluder. Det er din mening. Det er næsten umuligt at ændre en persons mening når de i forvejen har bestemt sig for noget. Derfor vil jeg ikke prøve at overbevise dig, jeg syntes du selv skal bestemme hvad jeg er. Om det så er en medieluder, det må være op til dig, eller i det hele taget den enkelte person der læser disse indlæg. Jeg stillede ikke spørgsmålet for at blive nedgjort af folk der mener jeg mangler en masse kvaliteter. Jeg stillede det spørgsmål fordi jeg er nysgerrig og fordi jeg gerne ville høre fra andre hvordan de havde gjort, eller om de havde nogen forslag. At det så er endt i en total nedsabling af mit forsøg på at finde svar, det jeg da lidt ked af. Jeg fik et super godt link, og en god bog jeg skulle prøve at læse, efter det så gik det ned af bakke |
Du en ung entusiastisk studerende/iværksætter, og det virker som om vi har misforstået (blevet provokeret) dit budskab: Hvordan brander jeg mig bedst som person. Jeg ser intet galt i at du afprøver dig selv, selvom nogle mener det er amatør agtigt. Kom frisk, debatten er et forum hvor vi hjælper hinanden på vej. |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
|
Jeg undskylder hvis jeg har taget tingene for nært.
Det rigtig nok at det er blevet en personlig tråd, netop fordi det var mig selv jeg ønskede at brande.
Kan godt være at ordet nedsable er lidt drastisk.
For vil bare gerne have ideer. Konstruktiv kritik har jeg intet imod.
Og hvis jeg kunne fortælle om hvilke super egenskaber jeg har, så ville jeg også smadder gerne.
Jeg er god til at sælge. Ved ikke hvad mere der er at sige. Der er så mange der er gode til at sælge. Men kunne godt tænke mig at få nogen råd til at skabe et image som en god sælger, og jeg har fået både links og ideer til bøger.
Så jeg har absolut fået noget ud af den her tråd.
Og så fik jeg også debatteret om at være klassens klovn.
Så syntes det en super tråd.
Bare man ikke tager tingene for personligt.
|