Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge mig selv?

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne blive bedre til at sælge mig selv.

vil gerne brande mig selv som person noget mere. Så når folk siger lyskjaer. Så ved alle hvordan man gør.

Kræver det jeg laver en sper fed hjemmeside og nærmest revolutionere verden, som Hr. thorborg.
Eller er der andre måder at gøre det på?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

Du har nu nok en for bred målgruppe :)
Jeg tror ikke at andre i min familie ved hvem Martin Thorborg er, og jeg ved at han heller ikke er et kendt ansigt på de uddannelsessteder jeg har været. Men blandt iværksættere kender man ham, og den del af erhvervslivet der interessere sig for IT kender ham også.

Når du har fundet den branche som du skal beskæftige dig med, kan du begynde at tænke på branding. Vær opmærksom på hvilke spørgsmål du stiller, hvem du omgåes, kvaliteten af den vare du forhandler og din måde at formulere dig både skriftlig og mundlig.

Jeg vil tro at Mærsk og Lars Larsen er blandt de få indenfor erhvervslivet, som alle over 18år kan forventes at kende.
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:18
Dato: 12/15/2005 10:26:19 PM Forfatter:lyskjaer

Jeg vil gerne blvie bedre til at sælge mig selv.

vil gerne brande mig selv som person noget mere. Så når folk siger lyskjaer. Så ved alle hvordan man gør.
Kræver det jeg laver en sper fed hjemmeside og nærmest revolutionere verden, som Hr. thorborg.
[QUOTE]Dato: 12/15/2005 10:26:19 PM Forfatter:lyskjaer

[QUOTE]Dato: 12/15/2005 10:26:19 PM Forfatter:lyskjaer

Eller er der andre måder at gøre det på?
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:22

Hva´ f..... ! Jeg kan ikke en gang finde ud af at lave et klip i det indlæg jeg vil besvare...

Men : Er der andre måder at gøre det på...?

JA.... meddel Ritzau, at du er på vej mod "den lille havfrue" med en vinkelsliber i hånden...
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:29

Hej Lyskjær

Jeg kunne ikke lade være med lige, at tjekke dine sidste indlæg. Der kommer så følgende spm. frem:

Hvad er din force? Hvad er du god til? hvad vil du bruge det til, andet end at være kendt?

Det nytter jo ikke noget alle kender dig, hvis ingen ved hvad de kender dig for? Forstår du hvad jeg mener?
Jeg kan ikke helt præcis læse i dine indlæg hvem du er, hvad du int. for, andet end iværksætteri m.m.

Find dit hjertebarn og kend alt til den........skriv artikler, bland dig i offentlige debatter og forummer som dette. Efter mange indlæg/artikler/år sker der MÅSKE noget
Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 08:12

... Hvad er jeg god til...

Jeg kan godt lide at sælge. ALT.

Alt jeg kommer i nærheden skal gerne sælges videre. Det er nok min største interesse. Hvis det var det du mente?

Den med den lille havfrue...Skal overveje den, men har ingen vinkelsliber
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 08:59
Du må godt købe en brugt vinkelsliber af mig, så kan du jo sælge den videre bagefter
Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 09:12

Hehe ja det skal jeg lige have i baghovedet

Takker for tilbuddet
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:13
Dato: 12/16/2005 9:11:38 AM Forfatter: lyskjaer

Hehe ja det skal jeg lige have i baghovedet

- en vinkelsliber i baghovedet? Pas på med det, det kan være farligt - spørg bare Den lille Havfrue.

mvh Hans
Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:22

Normalt kræver det vel man har noget at blive kendt på.

Med mindre du har en del gode forbindelser i og omkring de kære fjernsyn er det vist svært for dig at få dit ønske opfyldt til jul :)

Mit bedste råd ville vel være at lave en god forretning og så ellers "brande" den så meget så muligt.
Hvis firmaet så bliver kendt nok, har du så en god mulighed for at brande dig selv igennem den.

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)