Hej Amino Sidder du og har ideen til et nyt online koncept eller allerede har udviklet et eller midt imellem men mangler kapital for at kunne komme skridtet videre til succes, så var det måske interessant for dig og læse videre... Jeg har i dag en veldrevet niche virksomhed og netop opkøbt et andet selskab som skal styrke vores allerede stærke postition i markedet - denne forretning har absolut intet med internette og gøre, tværtimod. Dog har jeg et mindre søster selskab, hvor jeg har leget lidt med forskellige online projekter, dog ikke det store endnu, da jeg simpelthen ikke har tiden til det, dog interessere det mig meget og derfor ville jeg gerne prøve at øge denne del af forretningen ved at investere i andres projekter, dog uden at være forpligtet til at være med i den daglige drift. Som overskriften nok fortæller kan jeg selvfølgelig bidrage med kapital, men ud over dette er jeg god til projekt/koncept udvikling, samt er nytænkende og visionær, samt har en sund og kritisk vinkel på de ting jeg beskæftiger mig med. - Jeg er absolut it nørd på den ufede måde, dvs. jeg kan absolut ingen former for programmering mv - så du skal ikke forvente den store tekniske sparring. Derfor vil jeg sige med det samme at jeg søger projekter hvor jeg kan indgå som sleeping partner, dog vil jeg meget gerne sparre med den pågældende samt bidrage med mine kompetencer som nævnt ovenfor. Så hvis du har en ide, som du kan føre ud i livet, men mangler midlerne, eller har du allerede konceptet klar, eller noget der allerede er kommet i æteren, men mangler kapital samt ideer til at skabe den store succes så send mig gerne en PB herinde på Amino, hvis jeg mener projektet er værd at kigge nærmere på vender jeg hurtigst muligt tilbage. Jeg ved der har været mange indlæg herinde , hvor brugere blot har været ude efter den gode ide - derfor har jeg selvfølgelig forståelse for at man muligvis ikke kan gå ind i detaljer fra begyndelsen af, men prøv og beskriv din ide bedst muligt - hvis du ønsker kan jeg sagtens underskrive en NDA eller lignende dokument forinden. Jeg håber og høre fra jer, og håber og finde det rette projekt og sammen skabe en succes. MVH Michael
|
Investor søger nye spændende online projekt/er
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Jeg tillader mig at sende en PM til dig :-) |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)