Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den perfekte "begynder"-webshop kun 399,-

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Basis Webshop – eller behov for mere?

Danhost tilbyder alt hvad du har behov for, hvis du har brug fra en webshop. Vores Basis Webshop er den perfekte "begynder"-webshop og koster kun 399,-/mdr. og oprettelsen er helt nede på 500 kr.

Administration

• Plukliste
  • Adresselabels
  • Startguide: Let at sende pakker
  • Startguide: Forsendelsesemballage
  • Funktion til søgemaskineoptimering

Produkt og indhold

Ring til os i dag på 87 11 87 87 og få mere information om hvad vi kan hjælpe dig med. Læs også mere på danhost.dk/web/shop

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Vil bare sige at jeg synes det er en genial pakke, da mange iværksættere sikkert kunne tænke sig lidt starthjælp. I tilbyder jo både gratis support, og guides til diverse ting man skal huske .. Super godt initiativ :D

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

kathrineID:
Vil bare sige at jeg synes det er en genial pakke, da mange iværksættere sikkert kunne tænke sig lidt starthjælp. I tilbyder jo både gratis support, og guides til diverse ting man skal huske .. Super godt initiativ :D

Kære kathrineID,

Det er godt, at du synes om Danhost ApS 's produkt og initiativ.

Måske du lige er rar at tage den direkte med Danhost ApS, når nu I sidder samme sted..? Skype-Smile

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 17:15

Big Smile

Mvh Kristian

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:
Måske du lige er rar at tage den direkte med Danhost ApS når nu I sidder samme sted..? Skype-Smile

Hvor lavt kan man synke? Hvis Danhost gerne vil fortælle, at de synes, de selv er gode, så er det da pudsigt, at de ikke vil stå ved det med eget navn.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om der tilfældigvis sidder en KatrineID på den samme IP-adresse som Danhost, for hvis der gør det, så er mit udfald selvfølgelig helt uberettiget.

Så Danhost - Er der jer selv, der har postet en falsk anprisning, eller har I en Katrine på jeres netværk, som ikke har noget med Danhost at gøre?

Venlig hilsen

Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:43

Hans Stokholm Kjer:

John Nielsen:
Måske du lige er rar at tage den direkte med Danhost ApS når nu I sidder samme sted..? Skype-Smile

Hvor lavt kan man synke? Hvis Danhost gerne vil fortælle, at de synes, de selv er gode, så er det da pudsigt, at de ikke vil stå ved det med eget navn.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om der tilfældigvis sidder en KatrineID på den samme IP-adresse som Danhost, for hvis der gør det, så er mit udfald selvfølgelig helt uberettiget.

Så Danhost - Er der jer selv, der har postet en falsk anprisning, eller har I en Katrine på jeres netværk, som ikke har noget med Danhost at gøre?

Venlig hilsen

Hans

http://www.amino.dk/forums/t/154113.aspx#1041612

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:48

John Nielsen:

Kære kathrineID,

Det er godt, at du synes om Danhost ApS 's produkt og initiativ.

Måske du lige er rar at tage den direkte med Danhost ApS, når nu I sidder samme sted..? Skype-Smile

På forhånd tak.

Yes

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John og alle i andre Amino-brugere.

Takket være dit indlæg, har vi undersøgt sagen og kan oplyse jer om, at dette er en meget beklagelig fejl. Vores virksomhed har eksisteret siden 1997 på et højt professionelt plan og derfor er en sådan fejlagtighed ikke acceptabel. Vi har nyligt fået en ny medarbejder, som beklageligvis er trådt over grænsen. Den lille kommentar sender ganske rigtig et helt forkert signal ud om, hvem vi er – særligt da vi er et seriøst firma, der har mange store samarbejdspartnere indenfor IT-branchen. Vi håber derfor meget at i kan se bort fra kommentaren, da vi har taget hånd om sagen.

Fortsat god dag til jer alle Skype-Smile

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:35

Yes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)