Jeg har lige været ude for min første "snyder". En kunde som ønsker meget hurtig levering til trods for hun betaler med bankoverførsel. Jeg kontaktede hende og skrev at jeg sender så snart pengene er modtaget. Det var godt, for jeg har aldrig set pengene. Synes f... det er frækt, at der sidder folk derude som jo direkte vil stjæle - det er det jo faktisk. Hvis jeg havde sendt, havde det så været tyveri? Vil bare gerne høre hvad I andre gør i de tilfælde. Mvh Charlotte fra spillopperneogmig |
Dato: 15-05-2007 11:56:40
Forfatter:spilloppenSynes f... det er frækt, at der sidder folk derude som jo direkte vil stjæle - det er det jo faktisk. Hvis jeg havde sendt, havde det så været tyveri?
Velkommen til virkeligheden. Dine kunder, leverandører og medarbejdere snyder og stjæler... det er en hård verden. Det du har været udsat for er dog rimelig amatøragtigt, da de færreste vil sende noget tilgengæld for et løfte om en bankoverførsel. Det bliver straks mere træls, når det er stjåle kort, hvor PBS tilbagefører beløbet samt pådutter dig et gebyr på 250 kroner. Mellem de to, er der selvfølgelig også dem der betaler med udenlandske checks, og satser på, at du ikke ved, at de godt kan være ugyldig, selvom pengene i første omgang er sat ind på din konto.