Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate konto lukket! - Opdatering: Problem løst

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:

Bare det var mig, som lavede 1.000 kroner om dagen på affilate - det er sådan cirka 160.000 baht, og det kan man komme langt for i Thailand, hvor jeg bor ...

1000 er ikke umuligt :-) Hvis du har hørt min historie, så tjente jeg 20.000 på 11 dage på reklamer på Facebook apps :-) Jeg sælger desuden en app pakke, hvis du selv vil gøre et forsøg :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skal du så forholde dig i fremtiden ? Er det bare at fortsætte som før eller ?

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sagde de ikke så meget om. Jeg tror bare jeg skal køre på :)

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Får du så pengene afligevel?

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan stadig ikke logge ind, så det kan være de stadig kigger i mine oplysninger. Jeg ved intet :)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

Det kan være interessant, også/især hvis det kan benyttes på det voksende thailandske marked, altså på Thai.

Samtidig er jeg åben i forhold til det kinesiske marked på kinesisk, om end jeg ikke er helt klar over, om det er "tilladt" i Kina.

Her i vor lille virksomhed i Bangkok har vi, udover Thailand, gode indgangsvinkler til Laos og Kina - førstnævnte er nok irrelevant.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til jer der stadig følger med i indlægget. Vil jeg fortælle at jeg har sat mig mere ind i hvorfor jeg er blevet udelukket. Bl.a. har jeg fundet ud af - efter at have logget på EA med min vens konto - at kampagnen jeg brugte, ikke var tilladt på Casback/Reward, som min side var.

Hvad kan man så lære af det:
Jo, kig ordenligt efter når man vælger kampagner, og følg løbende op på EuroAds hjemmeside. Jeg har sådan set bare sat mit indlæg op med en kampagne, og har fuldstændig glemt at kigge om den var tilladt til det jeg brugte den til. Derudover skal man ikke bedømme andre udfra en dårlig oplevelse, når fejlen rent faktisk kan ligge hos en selv...

Jeg har snakket med EuroAds, og har selvfølgelig undskyldt min pinlige og dumme fejl :) 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

superfriis:
Jeg har snakket med EuroAds, og har selvfølgelig undskyldt min pinlige og dumme fejl :) 

Super med en afsluttende konklusion. Og som nævnt tidligere i tråden, så følte jeg mig overbevist om at problemet lå i et brud, enten på de generelle betingelser, eller de specifikke betingelser for en kampagne. Det er godt at høre, det er blevet løst.

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt præcist!

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)