Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Webmaster Tools - gennemgangsfejl

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger Google Webmaster Tools til alle mine hjemmesider, jeg har dog et generelt problem. Jeg får gennemgangsfejl. Når jeg vil se fejlen er det typisk at der linkes til rss kommentar feedet. Dette har jeg dog fjernet og kikker jeg i kildekoden er de links som google webmaster tools siger der er også fjernet.

Er det så bare værktøjet der er dumt og ikke fjerner gennemgangsfejl eller er det mig som har gjort noget forkert?

Et andet spørgsmål. Google kommer meget sjældent forbi min side, selvom jeg har et par links ind og jeg laver rettelser hyppigt. Det er lidt irriterende når man leger med meta descriptions osv at man ikke får mulighed for at se resultatet. Er der nogen gode tips til at øge hyppigheden for googles besøg?

Se eksempel på første problem her:

404 (Ikke fundet) 4 sider 09/02/2012
404 (Ikke fundet) 4 sider 09/02/2012

Begge feeds er disabled og de dukker heller ikke op når jeg kikker på kildekoden.

:: HDMI kabel ::

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laust

Selvom du disabler dine feeds, vil GWT i lang tid vise de backlinks der peger på dem.

Jeg kan se fejl flere måneder i historikken -også selvom jeg har rettet dem.

Det vil være bedre at lave en 301 redirect - så får du de links der peger forkert til at pege derhen hvor du vil f.eks din forside eler eventuelt rent faktisk et feed.

Et feed kan få dit site crawlet hurtigere, hvis du pinger via f.eks pinglar.com

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)