Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer Århus

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janett

Ja, selvfølgelig kan du bare dumpe på listen. Der er åbent møde på Baresso ved banegården, i underetagen, på onsdag d.6/6 kl.09.00, der skal du da være meget velkommen til at møde op.

På onsdag skal vi blandt andet snakke om hvordan det skal foregå fremover, så hvis du ikke kan på onsdag, kan du lige skrive her i tråden et forslag til hvordan du synes det skal foregå. Der er vist god stemning for en fast dag i måneden, et sted i byen så det ikke koster planlægning og resourser at stable på benene!

Kristine

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:21
Jeg dukker op alligevel, der er lige blevet arrangeret et møde i Århus klokken 11, så jeg kører bare hjemmefra et par timer tidligere så jeg kan være på Baresso klokken 9 :)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:18
Jeg samler lige op på Jacob''s opsamling, det ser ud til at vi bliver:

"Chris-c, Dannsommer.dk, Friis, Ronni, Thomasrl og Peder TakeTwo.dk " + Undertegnede og Janet

Er det rigtigt forstået?

Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:31
Nu har jeg ikke ladet høre fra mig et stykke tid, men ville lige sige at jeg glæder mig til i morgen og er super spændt på at møde jer alle.

Vi ses.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 07:34
Jeg aner ikke hvem jeg skal give besked? Så jeg er nødt til at blot at lægge en besked herinde på Amino.dk

I dag er jeg blevet forhindret! En af mine samarbejdspartnere er blevet syg, så jeg er nødt til at tage ud og afholde det møde hun nu har meldt fra på. Så desværre kan jeg ikke være der kl. 9.00, for da starter mit møde...

Jeg er dog MEGET interesseret i at være med en anden gang! Når vi det igen inden sommeren, eller er dette tænkt som første og sidste møde inden vi går sommeren i møde?

Janet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:43
Super fed idé!

Jeg er med næste gang hvis i rykker den til 18:30 ...

Hilsen Steph

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:02
Det blev et rigtigt intresant møde, vi var 6 der mødte op og det varede godt og vel to timer.

Vi fastlagde næste møde til d. 20-6-2007 Klokken 17.00 , stedet bliver offentligtgjort når vi ved hvor mange der kommer men det bliver i århus.

Vi forestiller os at vi skiftevis holder det om morgenen og aftenen.

Der er nok nogen der starter en ny tråd med flere detaljer men her var lige et huritgt followup :)

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:21
Hej Mikkel,

Det lyder godt med jeres møde. Jeg er glad for at det næste møde er kl. 17,  for så har jeg mulighed forat deltage!  I må gerne derfor gerne regne med mig.

Venlige hilsener

Angela

www.angelalund.com  - Living Design Shop

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:55
Hej Mikkel

Godt at høre at i har haft en indholdsrig morgen sammen, jeg har lagt den næste date ind i kalenderen - så der slipper i ikke for mig. Fedt at der er kommet noget igang i Århus.

Hvis i starter en ny tråd så sørg for at gøre tydeligt opmærksom på det så vi ikke mister nogen.

Jacob

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:25
Hej alle,

Jeg er lidt usikker på om jeg får set de her indlæg. Lige denne tråd får jeg tilsendt automatisk, men jeg kunne lige se at nogen skriver der nok bliver startet en ny tråd omkring dette.

Uanset så ville jeg lige sige, at jeg gerne vil være med næste gang den 20. juni og at kl. 17.00 passer mig fint, idet det er udenfor almindelig kontortid, hvor jeg normalt er rimeligt booket op.

Hvis det kunne være interessant, så kan jeg stille et lokale til rådighed den pågældende dag. Der kan vel være omkring 8-10 personer (10 med lidt velvilje) og så står jeg gerne med kaffe og the klar. Så kan nogen tage et par småkager med, eller hvad I nu synes. Jeg har kontor i et kontorfællesskab, og derfor har jeg mulighed for at låne et mødelokale til møder som disse.

Forøvrigt beliggende i Grønnegade, Århus C.

Glæder mig til at høre mere og forhåbentlig møde jer alle snart!

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)