|
Glæder mig til at se jer. Mvh. René |
Ja men det er så en aftale, kl ni.
Har skrevet det i kalenderen, så det vil jeg glæde mig til.

Debat
|
Glæder mig til at se jer. Mvh. René |
|
Ja men det er så en aftale, kl ni. Har skrevet det i kalenderen, så det vil jeg glæde mig til. ![]() |
|
Når man vinder nogen, så taber man også nogen. Kl. 0900 er udelukket for mig. Kl. 7 er som der bliver skrevet udenfor det tidsrum, hvor kunder begynder og ringe m.m. Så hvis det bliver fast kl. 9 kommer i ikke til og se undertegnede. |
|
Hej Amino´er Det er sådan det skal lyde - fedt at I gider bruge lidt tid sammen. 6 stk. kan jeg vist tælle sammen til indtil nu. Og mht. tidspunkt - der er blot nogen der har ønsket et senere tidspunkt end kl. 7. det jeg ser som det væsentlige er at få en gruppe startet op - og så kan vi efterfølgende reguleret tid og sted efter behov. Glæder mig til at se jer. Jacob |
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk
|
Jeg er også fra Århus :-) BY Og ja jeg er også træt af kun at udveksle råd og idéer her derfor er jeg ved at danne en forening/ lokal forening for "aktive iværkere" Jeg skal noget den 6. Men har jeg tid er jeg da frisk. men se mere her www.ivaerker.dk Jens |
|
Super - er med den 6. juni kl. 9.00 |
|
Håber at der kommer et andet møde! Og held og lykke med det, til dem som kommer! |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
|
Peder |
|
Håber I starter en fin lille tradition, som vi andre kan hoppe med på næste gang. Mvh. René |